{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.602 visninger | Oprettet:

Velkommen til {{forumTopicSubject}}

Velkommen til gruppen hvor vi prøver at samle så mange som muligt til at deltage ved Drengerøvsaften i Skælskør. Ud over de både der vil blive samlet her vil der være biler for ALLE om man er til gamle Ford a eller Corvetter, ligeledes kommer der motorcykler, traktore, knallerter......
Kort sagt alt hvad man drømte om da man var barn.
Grunden til at der i år bliver forsøgt med både er at traf på disse kanter høre til de mere sjældne begivenheder, dette må vi se at få lavet om på og hvad kan være en bedre start end at tilkoble sig et i forvejen etableret erengement der henvender sig til selv samme formål.
Vi sejler fra stigsnæs havn ved Skælskør Fredag d. 31 maj kl. Ca. 17-17:30. Det er gratis at sætte båden i vandet her, når vi kommer ind til Skælskør havn vil der være gratis havne plads til os indtil midnat, og der vil oven i købet være to drinks billetter pr. båd ligesom denne også fungere som lod i en lodtrækning og nogle flotte præmier.
Meld dig til ved at sende en privat besked til Morten S og vær med til at støtte op omkring en hyggelig aften i Drengerøvenes tegn smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Velkommen til
  • #1   7. maj 2013 Suverænt initiativ.. Hvor mange støtter op indtil videre?

  • #2   8. maj 2013 Mig og knægten kommer, men desværre uden båden, fik testet motoren, den gik godt, men kunne se olie i vandet så benet er utæt et sted håber på det bare er impe....... men tvivler da det var meget. øv øv. overvejer at høre chris om hans speedster er færdig tror godt han vil, hvis hans er klar. han manglede lidt på den.

  • #3   8. maj 2013 http://www.drengerovsaften.dk/

  • #4   8. maj 2013 Vi er det svære stadig kun 3 men jeg kæmper for at invitere folk her inde fra ind på dette forum og der kommer da også stille og roligt folk her ind men vi skal bare have dem ud af busken og melde sig på smiley

    Jeg har lige snakket med dem som står for det og hvis vi har lyst (og hvis vi har lyst ) skal jeg melde en tid vi lander på så sørge de for fotograf til at tage billeder her til Baadgalleriet.dk og muligvis også til avisen da de syntes det er en rigtig god ide at få både med ind i det frem over...

    Men bare inviter folk her ind eller hvis i kender nogle der kunne have lyst til at være med, alle er velkommen foremålet er at gøre det til en hyggelig aften ikke at have den flotteste bil eller båd, OG HUSK DE GIR TO ØL/VAND PR. BÅD

    KOM FRISK ALLE SAMMEN, hvis det er vejret der holder tilbage så sig at du/i kommer hvis vejret er til det. Ingen gider jo tage deres lille barn med ud i storm og regn.


  • #5   14. maj 2013 Min ven kim vil gerne med, hvis en Crescent16 fisker kan godtages, bare for hyggens skyld smiley han skal heller ikke til dba i år. men vi har aftalt at weekenden gir vi den en skalde bare for at se om min kan blive sødygtig inden den 31, men kæmper for det, men den ligner nok lort hvis det skal være en quick fix så min kan komme med.

  • #6   15. maj 2013 Jamen han skal være velkommen. smider ham lige på listen smiley

    Og til dig lasse så er det jo sådan er vi kan ligge den ved siden af min det kan jo give anledning til mange samtaler når vi er der nede

    Min står også totalt adskildt lige nuog jeg mangler også at få indstillet motoren men jeg håber at i kan vente på mig hvis jeg ikke sejler hurtigt nok smiley


  • #7   15. maj 2013 Men det bliver også stort hvis vi får samlet lystfisker-hustlers live i Skælskør smiley :-)

  • #8   15. maj 2013 LoOOooOooOOOoOL du er ikke rask.

  • #9   15. maj 2013 med hensyn til hastigheden, så tager vi den bare med ro. hvis det går efter planen. så har jeg kun en skrue så det er lidt en test dagen før, men hvis den bare klare 50kmt så er det vel mere end rigeligt hvis man kan hygge til. Har stress nok hehehe. men køn bliver den ikke i første omgang her hehehe

  • #10   15. maj 2013 smiley nu prøver jeg at få fat i eksperten i Skælskør og prøver at bestikke ham til at kigge på den, så burde 90 kmt ikke være et problem. Men den går snilt 70-80 som den står nu. Det er bare mig der er pernitten smiley

Kommentér på:
Velkommen til

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce