4.226 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Så er der"
Så er der fisk
http://www.tvsyd.dk/artikel/80000-oerreder-sluppet-fri-i-lillebaelt-skib-smadrede-havbrug
http://www.tvsyd.dk/artikel/80000-oerreder-sluppet-fri-i-lillebaelt-skib-smadrede-havbrug
Skrevet af: Bjørn B - 11. okt 2016
hvorfor er der så mange..
der ikke har oprettet en båd her inde?? er det ikke et galleri? mange spørger om problemer med deres båd, men her ikke oprettet nogle båd. er folk bare dovne eller flove over deres både??
der ikke har oprettet en båd her inde?? er det ikke et galleri? mange spørger om problemer med deres båd, men her ikke oprettet nogle båd. er folk bare dovne eller flove over deres både??
Skrevet af: torben r - 3. jul 2014
så er der billeder
af den første sejlads d 8/9... lidt dårligt værd men jeg var ikke til at skyde i gennem... kig forbi album og smid en kommentar.
af den første sejlads d 8/9... lidt dårligt værd men jeg var ikke til at skyde i gennem... kig forbi album og smid en kommentar.
Skrevet af: patrick r - 8. sep 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
- Græsslåning 500 kr.
- Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
- Udflytnings rengøring 2.400 kr.
- Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
- Samle hævesænkebord 1.140 kr.
dec 2011
Følger: 16 Følgere: 369 Både: 1 Emner: 13 Svar: 200
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Både: 1 Emner: 26 Svar: 219
Så er der Makrel