2.459 visninger
|
Oprettet:
Hej {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg vil ønske jer en god jul og et godt nytår.
Lad os håbe at vi får et kanon godt fiske år til næste år.
Henrik
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Svar: 44
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Både: 2 Svar: 44
har ture
Hej