{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  msd tænding
  • #1   26. maj 2008 ja vi kan lige så godt få gang i noget =)
    jeg ved faktisk ik helt hvad der er bygget på den, andet efter hvad den tidligere ejer siger, så er der tun udstødning, stører karburator og en anden skrue, og så har jeg selv fået den boret op fra 76,00mm til 76,80mm

jeg kan godt sejle fra en std 650`er i optrækket og så er den lidt hurtiger i topfarten, men ikke meget, men det er jo også godt nok af en 550`er

ja jeg har luret på at få msd tænding i maskinen, men jeg ved jo ik helt hvad forskellen er =)

• #2   26. maj 2008 det dov ikke en mds men en accel tænding men det går ud på et total loss tænding giver maximum power i din motor hele vejen fra tomgang til fuld gas så mit råd er at få dig et og du vil ikke komme til at fortryde det ........ ;o)

• #3   26. maj 2008 hej Dennis
    hvor har du købt dit henne?

• #4   26. maj 2008 hov glemte lige et ting med total loss lader den ikke da det er sparet væk så man kan få svinghjulet meget ned i vægt på mit system vejer svinghjulet kun 600 gram i stedet for 2kg som standart det vil sige at jetten skal i laderen vær gang den kommer hjem fra tur på vandet men igen det er intede i forhold til hvad man for ud af at smide sådan et system på og der er ingen ting i det hvis man køber det lige til den model man har ................. ;o)

• #5   26. maj 2008 faldt over det på ebay ville ellers ha haft et MDS system men de lavede ikke et til min jet så prøv ebay hvis du ikke finder et der så sig lige til så skal jeg prøve at finde et til dig ............ ;o)

• #6   28. maj 2008 tak dennis
    ja nicolaj, jeg skal bare lige tage mig sammen =)

Kommentér på:
msd tænding

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce