410 visninger
|
Oprettet:
Hvad er jeres anbefaling. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har brug for jeres hjælp igen. Jeg har kigget på denne motor. Hvad er jeres erfaringer samt anbefalinger.
https://www.dba.dk/paahaengsmotor-hk-150-benzin/id-107019837/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_share_listing
På forhånd tak
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.115
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 39 Både: 5 Emner: 12 Svar: 1.111
Og de går i stykker når man ikke lige forventer det.
Køb noget Yamaha, mariner, mercury, Evinride E-Tec , fra slut 90ér og op.
Der er du noget mere sikker på at få noget mere holdbart.
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 50 Både: 1 Emner: 16 Svar: 308
er budgettet ikke større, så det selvfølgelig svært at finde noget bedre, men sådan en gammel sag, sluger dæleme noget saft. og driftsikkerheden er ikke stor på de gamle motorer jeg ville ikke personligt ofre penge på sådan en gammel kværn for mig er det skrot
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 131 Både: 2 Emner: 38 Svar: 826
Men ellers plejer Evindrude at være en god motor, og hvis den er passet og plejet. Og ellers bare køre som den skal, så skal prisen vel bare være rigtig. Men det havde nu været bedst om den havde siddet på en båd, så den kunne testes under last. Der kan være ting som først viser sig der.
Man kan vel også se det på den måde at hvis du skulle købe en ny. Så koster den vel op mod 150.000,- og hvis der skal lånes penge i banken til den, så er udgiften nok op mod 15-20.000,- pr år når man regner kaskoforsikring med osv. Så som sagt hvis du kan prutte prisen lidt ned, og den ellers spinner i 2år. Så er det vel vind vind der efter.
Men det er jo altid en change at tage med brugt.
Hvad er jeres anbefaling.