{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.573 visninger | Oprettet:

Elektroniske cigaretter (E-cig), overvejer du eller er du damper? {{forumTopicSubject}}

Jeg er startet på E-cig....fri for alm. cigaretter på 9 dagen og ingen lyst til at gå tilbage. Jeg er startet på E-cig (elektronisk cigaretter) og er helt holdt op med alm. cigaretter uden tvang eller andet, lysten forsvandt helt af sig selv på få dage, trods jeg røg alm. cigaretter i starten også.

Har du overvejet E-cig og vil du vide mere om emnet, så kik i vores forum, her kan du spørge til E-cig eller læse lidt om det under filer i gruppen, samt deltage i sparring omkring E-cig.

Det er et forum, og der er ikke salg på dette forum. Forummet er åbent, så man kan kikke forbi og se hvad det er.

https://www.facebook.com/groups/393322440727496/

Navnet på forummet, hvis linket svigter: E-cig forum Danmark, Norge, Sverige mm


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Elektroniske cigaretter (E-cig), overvejer du eller er du damper?
  • #1   9. aug 2012 her hjemme her vi dampet i 20 dage og har ikke røget en smøg siden vi fik dampmaskinerne hehe

    her er en anden god side : http://ecig-forum.dk/vbulletin/forum.php

    P.S. tillykke med dit rygestop smiley


  • #2   9. aug 2012 på den side jeg linkede til kan du lave en fin signatur der kan tælle hvor meget du sparer og hvor mange smøger du har skippet.

    [img] http://vape.dk/ecignatur.png?ASD=19072012&TXT=0&AST=1330&SBB=26x41&APD=50&PPA=2.10&BPE=1823.1[/img]
    det er for mig og konen smiley

    P.S tæller inkluderer inkøb for 1823 kr og vores daglige forbrug før på 50 smøger om dagen


  • #3   9. aug 2012 tog den hårde ....13marts 2004 dagen derpå...(vild fest lørdag d 12 )

    stoppede 100% og har ikke røget siden


  • #4   9. aug 2012 ja hvem der bare havede rygrad til det host host smiley

  • #5   9. aug 2012 e cig er gode ... røg 30-40 smøger om dagen før og her ikke haft lyst til en smøg siden jeg fik min e cig.

  • #6   9. aug 2012 og kan man også få mentol smag ?

  • #7   10. aug 2012 Michael A: Tak, vil da se på den side og I har da en besparelse der vil noget smiley

    Mekanikles: Flot klaret, ikke hvem som helst der bare tager en kold.

    Jesper: LOL, Alle smage kan fås, selv whiskey, kaffe og Menthol, cola LoL


  • #8   10. aug 2012 Har lige været tre uger i Californien, og kig længe inden rejsen, og tænkte på den 21 timer lange flyvetur der over og 18 timer hjem igen, og uden en smøg.
    Jeg bestilte så en "gratis" startpakke fra Winner Smoke til 99,- incl. forsendelse. Og ja, det virker sgu`. Jeg dampede hele turen på den i lufthavne og på flyverne. Dog kun når jeg var på toilet eller gemte "damperen" inde i hånden. Men jo, det tog 99% min ryge trang. Nu er jeg så kommet hjem, og en dampmaskine slår nu ikke en rigtig smøg efter en kop kaffe eller en pils. Men det er jo smag og behag.
    Men pointen er også, at dampmaskinerne virker sgu` efter min mening. Dog lidt surt nu, at under de betingelser som der fulgte med, da jeg bestilte den "gratis" startpakke, var der med småt og godt skjult ind sammen med alt anden tekst, var skrevet at man var bundet af et min. 3 mdr. abonnement hos dem, med løbende tilsendte produkter man skulle købe, og at man skriftligt kunne opsige dette abonnement. Øv øv og tre gange øv, at jeg nu er bundet af dette. Firmaet er dog anmeldt til Forbrugerrådet flere gange grundet deres skjulte abonnement. Så det firma kan jeg IKKE anbefale.


  • #9   10. aug 2012 de virker fint man skal bare finde en smag man kan lide....
    jeg var en tur i byen i lørdags og fik overhoved ikke lyst til en almindelig smøg under hele turen så jeg er fint tilfreds.



  • #10   10. aug 2012 Kim C: godt det virkede som forventet, men det godt nok for dårligt du nu hænger på et abonnement, det ikke fair.

  • #11   10. aug 2012 så kunne det da godt være man skulle prøve e cig smiley

  • #12   11. aug 2012 Jesper j:

    Hvis man gerne vil være fri for tjære i lungerne og stadig ryge evt. stoppe med tiden er det et godt alternativ og nemmere at overgå til end nikotinplastre mv.

    Man undgår så stadig ikke helt alle sygdomsadvarsler, hvis man bruger nikotin, men det får vi jo alligevel ag de osende smøger, men vi undgår vist ydeligere risiko for lungekræft og KOL, samt en masse kemikalier vi ikke ved hvad er i cigaretterne. Det kan da kun siges at være en bedring.

    Men læs gerne under filer på FB gruppen, der er for nybegyndere og evt. bivirkninger ved overgang til E-cig, mærker de fleste ikke, men nogen kan føle en form for rygestop, så det kan være rart at vide hvad man kan forvente smiley


Kommentér på:
Elektroniske cigaretter (E-cig), overvejer du eller er du damper?

Annonce