{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Hvilken GPS Trackers kan anbefales {{forumTopicSubject}}

Jeg ved emnet har været oppe og vende før, der kom bare ikke rigtig noget konstruktivt ud af det..

Men nu er jeg så interesseret i at vide om der er nogle af jer som har erfaring med nogle af de GPS tracker systemer som er på markedet, har søgt vidt og bredt og synes godt nok det virker lidt som en jungle. også når det kommer til priser med og uden det ene og det andet.

Jeg søger et nemt og overskueligt GPS tracking system, hvor jeg kan gå ind og se hvor mit overvåget emne er lige nu. Hvor man ikke skal bøvle med sms´er og alt muligt.

Der er flere som f.eks defa, ved ikke om de har lavet systemet om, men der skal man først sende en sms og så får man nogle koordinater man skal indtaste..

Ved ikke om der er nogle som har eller bruger de her GPS trackers og evt. om der er nogle som kan anbefales..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken GPS Trackers kan anbefales
  • #2   8. aug 2014 Kan anbefale www.skyeye.dk

Fair pris (under 500,- om året), ekstrem nem at betjene, ekstrem nem at følge båden (hvis den stjæles), mange udvidelses muligheder (1 indgang og 1 udgang), god support osv.

Eneste minus er at jeg syntes den bruger ret meget strøm, medmindre man vælger "strømbesparelses" profilen og så deaktiverer man muligheden for at tilslutte f.eks. en bevægelsessensor, så den profil bruger jeg ikke smiley

Kan også nævne at www.sejlerforsikring.dk giver 15% rabat på forsikringen såfremt man har denne installeret (og de er i forvejen billige)...

Kommentér på:
Hvilken GPS Trackers kan anbefales

Annonce