{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Tilmeldt:
8. jan 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mangler lidt hjælp til en vudering {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har i bytte fået tilbudt sådan en her (link fjernet)

Jeg vil gerne vide hvad sådanne er værd, kan de prisen er 27,5 men er det realistisk da jeg ingen viden har om både ville en hjælpende hånd være dejligt kan træffes på 28 15 82 41 eller her inde


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mangler lidt hjælp til en vudering
  • #1   8. jan 2015 Realistisk pris for dette sæt med de lave priser der pr er på markedet, vil være et sted mellem 18-22.000,- Og det vil være med en fejlfri motor og inklusiv indregistreret trailer.

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   8. jan 2015 Okay Kim ved en pris på 18 nu ville det være noget jeg ku få solgt ? Og hvor lang tid tror du det ville tag

  • #3   9. jan 2015 det er svært at komme af med en båd medmindre prisen er helt urimeligt lav lige nu smiley du skal nok vente til solen begynder at skinne igen inden der er den store interesse smiley har selv en labrador 136 og det er en lækker båd smiley

  • #4   10. jan 2015 Der har lige været en labrador 153 tilsalg med indreg trailer og 90hk mercury årgang 2002 for 24500,- så den der skal længere ned!

  • #5   11. jan 2015 Med denne motor, og uden trailer, så vil en realistisk pris være omkring 12.000,- på denne årstid, og er par tusinde mere om 3 mdr...

  • #6   27. feb 2015 Realistisk set vil man aldrig kunne sidde og kigge på et par billeder og give en realistisk pris. Man skal se båden visuelt, se om motoren har haft vinter service i de år den har været i brug mm, der er mange ting der spiller ind overfor en realistisk pris. smiley

Kommentér på:
Mangler lidt hjælp til en vudering

Annonce