{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

addblock {{forumTopicSubject}}

andre der er jævnt træt af den pop up besked? på trods af 19 synlige reklamer(addblocker blokere 23 tunge bannere der gør siden ubrugelig medmindre du har minimum en 20"skærm) kommer der nu en tudebesked om at vi skal deaktivere addblocker...jeg ved godt der er driftomkostninger, men uden brugerne og de ting de ligger op, er siden ingenting.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  addblock
Kommentér på:
addblock

Annonce