{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Chat på BG???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Er det bare mig der mangler en chat så man kan sidde og skrive sammen omkring båd, reservedele osv????

Kunne det ikke være at der var nogen der kender adm. så vi hvis der er opbakning til det får det vendt og set om det kan lade sig gøre med en chat på BG!!!

Lad mig hører hvad i har og sige omkring det....


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chat på BG????
Kommentér på:
Chat på BG????

Annonce