Trailer stik {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har en god anbefaling om trailer stik ?
Nu har vi skiftet stik MANGE gange på vores trailer, både den alm trailer og bådtrailer, vi har altid bare købt de gængse steder.. T svansen, Harald Nyborg, Tema, men syntes snart at det er lidt træls at de alle er i så dårlig kvalitet at de svigter og næsten falder fra hinanden.
SÅ.. hvor skal jeg kigge eller har i et stik der bare er har blæst knolden af jer pga den gode kvali.
Har søgt side op og side ned ang stik, men den bedste anbefaling er jo som bekendt fra dem der HAR prøvet et, eller har et ! ! for et er at skrive at det simpelthen er det bedste de sælger, et andet er om det er det ! !
Hov ... 7 polet
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Jeg må lede videre... det må findes, syntes at ALLE stik lader vand komme ind, har prøvet at smøre ALT inden i ind i SILICONEFEDT , og det er godt nok noget snask at skulle rode efterfølgende med ( hvis nu en ledning går løs )
Men så må man jo bare skifte en gang om året
maj 2019
Følger: 4 Følgere: 8 Både: 1 Annoncer: 2 Emner: 1 Svar: 259
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Bruger også prolan overalt hvor der skal beskyttes og self også på hele trailer ( både medium og heavy )
Takker for jeres tid... god weekend
jun 2021
Følger: 12 Svar: 2
Her kan du finde i plast og i aluminium: https://unitrailer.dk/dan_m_Belysning-og-el-artikler_Stikdase-og-adapter-3152.html
De af aluminium er mere holdbare og af bedre kvalitet, synes jeg.
Trailer stik