{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Tobias M
Tobias M
Tilmeldt:
10. jul 2021
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3

Biltema polyuretanlak og fuge til vinduer {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har erfaring med dette maling ? https://www.biltema.dk/baad/baadpleje/baadmaling/lak/polyuretanlak-2000046181

Skal male min båd indvendig og har købt dette maling men er lidt i tvivl om hvor meget jeg skal slibe ned og hvor godt det binder og skal malingen fortyndes

Og hvilken fuge er bedst til vinduer på en båd


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Biltema polyuretanlak og fuge til vinduer
  • Tobias M
    Tobias M Tilmeldt:
    jul 2021

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #2   13. jul 2021 Har slebet båden helt ind til fiberet men det er stadig lidt maling rundt i hjørnerne har gjort mit bedste for at få så meget væk i hjørnerne som mugeligt så vi håber det går og mange tak for svaret

  • Tobias M
    Tobias M Tilmeldt:
    jul 2021

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #3   13. jul 2021 Hvad med epoxy grunder hvor meget dækker en litter og skal det fortyndes ?

  • Tobias M
    Tobias M Tilmeldt:
    jul 2021

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #5   13. jul 2021 Det er en lille sejlbåd med kabine og det er inde i kabinen jeg vil male så tænker en litter grunder burde være nok og ja jeg tænker jeg ruller det på

    Så bare fortynde det første lag grunder og næste lag uden fortynding ?

    Og hvor meget skal malingen fortyndes er set overhovedet nødvendig når jeg bruger maler rulle?


  • #7   13. jul 2021 Jeg har brugt malingen til min Jofa (se galleri) og rullede det på. Jeg vil afgjort anbefale at fortynde malingen, da den eller er meget sej at arbejde med og vanskelig at rulle på. Hvor meget du skal fortynde afhænger nok lidt af personlig smag og ikke mindst temperatur så prøv dig lidt frem, 20-30% vil nok være et godt sted at starte

  • #8   17. jul 2021 det er svært at sprøjte det medmindre du har prof udstyr. brug rulle og malepude

Kommentér på:
Biltema polyuretanlak og fuge til vinduer

Annonce