{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

køleboks til speedbåd {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at tage et par dage rundt i Danmark til sommer, og overnatte i båden, har tænkt på at købe en termoelektrisk køleboks.

Dometic lover 27 grader under udendørs temperatur, jeg tænker hvis de vare jeg kommer i er afkølet hjemmefra, vil den så kunne holde dem på under 10gr?. Selvfølgelig med løbende opfyldning af nye varer.

Min erfaring med termoelektriske kølebokse er generelt ikke af imponerende grad.
Køletasken kan stå i stævnen, i skygge og tænker hvis gennemsnits temperaturen er omkring 21gr er det kun små 10grader under den skal køle. Om natten vil temperaturen jo os falde og den vil have mulighed for at køle lidt ekstra disse timer.

Nogen der har god erfaring og har prøvet at benytte sådan en i flere dage?

Ved godt at effekten er ekstrem dårlig hvis der fyldes med stue tempereret varer. Og boksen skal nedkøle disse i 20-25gr varme.

Men udgangspunktet er kolde varer med løbende fornyelse kan det gå eller et det No go.

Skal jeg alligevel investere i en kompressor køleboks, så vil jeg overveje en 20l køleskabs skuffe til fast montering da den kan indkøbes for små 4000,-


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  køleboks til speedbåd
Kommentér på:
køleboks til speedbåd

Annonce