{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til vandknallertdrengene
  • #1   2. nov 2015 alle djsu medlemmer har nr på deres maskiner , de er ikke svære at finde hvis de laver balade

• #2   2. nov 2015 Det er trist at få idioter kan bare gøre det svært for alle andre god mennesker der overholder loven. Jeg synes at det er en god ide at lave lovkrav om nummerplader til lystfarttøjer inkl både lige som i USA , Tyskland og mange andre steder.

• #3   3. nov 2015 Problemet er bare at så koster det vel en masse penge for os når vi skal købe nr plader. Ligesom til bilen

• #4   3. nov 2015 måske ikke, det er bare et nummer der skal skrives/males påset synlig sted på lystfartøjet, det er ikke en fysisk plade som på biler.

• #5   3. nov 2015 Jeg er også tilhænger af nummer på både ( og vandknallerter ) Hvis sådan et nr. skal kunne bruges til noget, som f.eks at finde ejeren til en bortkommen båd, skal det jo også registreres et eller andet sted, og dermed kommer det da garanteret til at koste. Et nr. til f.eks Silkeborgsøerne er jo registreret i kommunen og det er jo heller ikke gratis...

• rasmus T
    rasmus T Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 63
    #6   3. nov 2015 nr plader for jo også folk i bil til at overholde reglerne stop nu det pis

• #7   3. nov 2015 Og måske lige en lille afgift i statskassen osv ...

• #8   3. nov 2015 Hold nu helt op. Er da fint hvis mongolerne ligger og giver gas mellem badegæsterne i sommerperioden, så skal der bare falde hårde bøder. Men derfra og så til at der skal nummerplader på, synes jeg godt nok der er lang vej. Få lige politi hatten af, og så giv fuckfingeren til Big Brother. Synes sgu de fleste på vilde jet scootere har en god selvjustits, og må jo sammenlignes lidt med at fyre biken af, når der er no traffic og fri bane. Men skal vi nu til at indføre begrænsninger i de danske farvande, og her tænker jeg ud over 300 m grænse fra offentlige strande, ja så er jeg stået af. Har selv en lille racer(Winrace 13) så selv om jeg ikke bliver ramt, synes jeg det her er uigennemtænkt. Altid idioter der ikke tænker, og så skyder man bare med spredehagl. Men nok bare min mening.

• #9   3. nov 2015 problemet er bare at politiet ikke har de store muligheder for at fange folk på vandscooter, husk på at farte let ligger på 100+kmt.
    sejler selv vandscooter race, og disse tumper som ikke fatter at holde sig væk fra stranden samt vise bare en lille smule hensyn ødelægger så meget for os andre som prøver at bygge noget mere race op i dk

• #10   3. nov 2015 Giver dig fuldstændig ret. De få som ødelægger det for alle andre. Men de kunne jo spare en motorcykel eller to, investere i en hurtig vandscooter og så se at komme ud og få fat i de spassere, som ikke kan styre sig og efterfølgende stange et par gedigne bøder ud. Ville nok hjælpe lidt på problemet, hvis Fætter Haps fik fat i ørerne på dem...

• #11   4. nov 2015 På med et reg.nummer..ja det burde alle både have bare et nummer der er klisteret på ...der var en dansk lystsejler her i sæby der sejlede ind i en anden båd i sommers flere så det men han sejlede bare videre...der hade det været fint med et nummer så man kunne finde ham igen..

Kommentér på:
Til vandknallertdrengene

Annonce