{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilgalleri
  • #1   23. feb 2008 ja jante loven er sku en dejlig ting Du skal ikke tro, du er noget.
    Du skal ikke tro, at du er lige så meget som os.
    Du skal ikke tro, at du er klogere end os.
    Du skal ikke bilde dig ind, at du er bedre end os.
    Du skal ikke tro, at du ved mere end os.
    Du skal ikke tro, at du er mere end os.
    Du skal ikke tro, at du duer til noget.
    Du skal ikke le ad os.
    Du skal ikke tro, at nogen bryder sig om dig.
    Du skal ikke tro, at du kan lære os noget.

• #2   23. feb 2008 jeg er ikke helt med.??

• Bo R
    Bo R Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #3   23. feb 2008 fatter den ikke ?

• #4   23. feb 2008 tror lars hentyder til at det er en god præsentasion. af den
    i steden for alle dem som ikke skriver andet en 2 ord og 1 billede fra dba.

og den viser osse at selv om man ikke har en stor flot og hurtig bil//båd kan man godt præsenter den ordelig

• #5   23. feb 2008 Jeg mener bare at selv om man ikke lge har det nyeste sejeste grej kan man godt tage mange gode billeder og lave en ordentlig beskrivelse med en vis portion humor. Så til alle båd-entusiaster: op på hesten selv om I har noget der ligner lort. Skriv lidt humoristisk om den og skyd nogle gode billeder.

• #6   23. feb 2008 he he ja jeg troede sku lige du mente at det var en nederen bil og gjorde grin med den men nej ...... jeg tog jo fejl ........ og ja du har helt ret kom ind i kampen find billederne frem og sæt dem på og skriv en god tekst det gør det hele meget sjover at kigge på ......... ;o)

• #7   23. feb 2008 jeg er med nu smiley

• #8   23. feb 2008 man kan ikk komme ind på bilgalleri med så gammel bil og kun 5 billeder så det er normalt at de har 10-20 billeder

• #9   23. feb 2008 Det kan godt være at det kommer som en overaskelse for nogle men vi er faktisk forskellige !! :-0 .

Nogle har nye både nogle har gamle , nogle er velplejede og nogle kan man se bliver brugt.

Jeg er ikke som alle andre der findes heldigvil ligesindede for alle.

Jeg sætter pris på både man kan se bliver brugt og både hvor man kan se at der er lavet et håndværk.

Nye både som er en af 10000 der er sprøjtet ud fra en fabrik og lever dens levetid på en trailer i indkørslen for at vise naboerne "at her går det godt" siger mig intet.

Nogle vil gerne være her for at dyrke deres "show of" ( læs ego ) , dem om det , det fortæller mig at kun at enhver kan låne x antal kr og så kalde sig skipper.

Nogle er her for at dyrke det at sejle og nyde at kunne øse af deres viden og suge viden til sig , og i det hele taget nyde "samværet" med ligesindede som intresere sig for det at sejle og snakke båd.

Det kan godt være at jeg tager fejl men fordi man har en lille ældre balje som man ikke tager xxx billeder af og udstyre med alt det dyre kan man godt sejle meget og være guld for vores forum.

My 5 cents Mvh søren.

• #10   23. feb 2008 Super formuleret søren!

• #11   24. feb 2008 Ja den ramte plet Søren

• #12   24. feb 2008 Jeg snakker hverken om dyrt udstyr eller xxx antal billeder. Jeg skrev bare at selvom man ikke lige har det nyeste grej kan man jo godt skyde nogle gode billeder og skrive sjovt og godt i beskrivelsen om den

• #13   24. feb 2008 jeg er sq ening med søren. he jeg kan nemlig ogs godt li gamle både de har noget de nye ikke har.... ( sjæl ) jeg var i bella centeret her i wekkenden og hold da op både bliver bare mere og mere plastik agtige og så kig jeg ned i en 55 storebro. der var ikke stå højde, jeg skulle gå sidelæns gennem gangen ( den var sørme smal ), jeg var for lang til køjerne. og båden var da reelt ikke mere end 45 fod. da badeplatformen var 10 fod.. men sælgeren hævede det var en meget stor båd på Hele 55fod. sådan en lorte båd.. ny både bliver bedere i teknologi men det selve båden er ikke bedre. jeg var lidt skuffet...

• #14   24. feb 2008 Lars G sefølgelig må der gerne & helst nogle billeder så man kan få lidt ide`er og noget tekst så man for et billed af hvad den skal bruges til hvor skal sejles osv , men jeg mindes at jeg har se nogle med en ældre jolle eller en gummibåd som næsten er blevet overfaldet pga manglende billeder & tekst ..... det er trods alt begrænset hvad man kan få ud af det.

Hvis jeg syntes det er for tyndt eller det lugter lidt af fake skriver jeg det og venter med at stemme yes/no .

Men jeg syntes stadig at der skal være plads til lidt af hvert , jeg ved da at tænker jeg tilbage på hvad jeg startede med at sejle i så var den aldrig blevet stemt ind her. ( kan oplyse at det var en optimist jolle uden noget som helst sejl som blev savet til i "måsen" så der kunne sidde en 4hk evinrude af ældre dato )

Nogle går meget op i selve båden men sejler for lidt andre har en balje men lever næsten på vandet ....... mon ikke vi kan være her alle vi er trods alt lidt mere "voksne" her end på bilgalleriet hvor jeg også er.

Venlig hilsen søren.

Kommentér på:
bilgalleri

Annonce