Kenskab til Olie tilsætning ! ! ! {{forumTopicSubject}}
Ja.. oprettet som OT fordi at det er noget alle motorer kan bruge
Nu har jeg brugt RIGTIG meget tid på at undersøge noget olietilsætning der hedder RVS, det fås til både motor og gearkasser....
Jeg har med egne øre hørt foreskellen før og efter en behandling af et bagtøj, en gearkasse og en motor.... HOLD DA OP kan jeg kun sige, både bagtøj og gear kasse havde en lyd, den er forsvundet på dem begge ( 2 forskellige biler ) motor er lige blevet behandlet og skal kører lidt inden den bliver komp testet for at se om der er en forbedring at komp før og efter.....
Er der nogen herinde der har prøvet dette tilsætning til deres BÅD motor ? ? ? ? og evt vil fortælle om det ????
Det skal lige siges at jeg altid har tænkt.. ja ja ja .. hvis det kan klare alt det ! ! hvorfor har dem der laver olien så ikke tilsat det fra fabrikken side af ! ! !
Men kender i ikke det at lige pluselig begynder man at tvivle på sin egen overbevisning ! ! ! ikke godt ( for jeg har jo altid ret... undtaget når konen er i nærheden
)
Håber i kan give lidt viden om dette ... på forhånd tak... og kan vi så få noget godt vejr ( vindstille ) så vi kan komme uuuuuud og fiske lidt...
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
aug 2015
Følger: 4 Følgere: 593 Både: 2 Emner: 2 Svar: 242
Man ser et klip hvor de hælder noget tilsætning på en motor med dårlig kompression, efter 1000 km. eller noget tester de den igen og kompressionen er steget markant.
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 90 Emner: 75 Svar: 1.188
Man vil helst ikke være prøveklud selv
okt 2012
Følger: 18 Følgere: 169 Både: 2 Emner: 18 Svar: 1.054
maj 2015
Følger: 9 Følgere: 51 Emner: 15 Svar: 283
Nå, men jeg har som skrevet tidligere ingen erfaring på bådmotorer, men har brugt de forskellige produkter på bilmotor, og det virker altså. Så, jeg vil til foråret opvarme min motor i båden og følge producentens vejledning. Jeg bruger Liqui Moly fra AutoG
okt 2012
Følger: 18 Følgere: 169 Både: 2 Emner: 18 Svar: 1.054
Kenskab til Olie tilsætning ! ! !