djursimport.dk andre med problemer? {{forumTopicSubject}}
har tidligere handlet med en der hed hans henrik og købt en masse gelcoat og glasfiber uden problemer.
har så for 5 uger siden skrevet til ham på mail og fik så tilbud tilbage fra den anden mail der nu hedder djursimport@ osv
fik et tilbud på 1 kg gelcoat og lidt parafinolie som inkl fragt skulle koste kr 200. da jeg har handlet med dem før havde jeg ingen betænkeligheder ved at overføre pengene(ro i realiteten et småbeløb)
så havde de ikke parafinolien hjemme og ville sende efter en uge, jeg hørte intet og sendte dem flere mails stadig uden svar.
der gik så tre uger så ringede jeg og fik fat i en gut ved navn tobias som lovede at sende pakken næste dag da han sagde at det var kommet hjem. der kom ingen pakker og nu er der ingen der svarer. har ringet til dem både i torsdag fredag og mandag.
andre med erfaringer derfra?
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Både: 3 Emner: 8 Svar: 333
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.143
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Både: 1 Emner: 15 Svar: 283
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Både: 1 Emner: 4 Svar: 20
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Både: 3 Emner: 8 Svar: 333
find da en anden og køb det af der må der være en der bygge både i nærheden som der vel sælge lidt til dig..
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 42 Svar: 168
1 ting om han har ferie eller ej er fuldstendig lige gydigt.
for det først har han lavet en aftale med steffen. og den er bleven brugt op til flere gange. også er det jo ligegyldigt om han sidder på grønland.
hvis han ikke havde mulighed for og sende det inden en ferie kan han jo sige det sværere er den jo ikke. plus er man ude og rejse i længere tid uden og han nogen til og passe biksen. kan han jo skrive det på hans hjemmeside.. indtalt på telefonsvarere og lignen
firmaet er useriøst. ferie eller ej.
feb 2006
har før handlet med hans-henrik, dengang var der ingen problemer.
denne gang fik jeg mail tilbage fra en maria, og på telefonen fik jeg fat i en tobias
sjældent at folk går på ferie mellem tirsdag og fredag og lukker helt ned uden at have telefonsvarer på
og det snakkede ham tobias heller ikke noget om da jeg havde fat i ham om tirsdagen
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 42 Svar: 168
og hvorfor skulle steffen skrive noget som ikke passer for et beløb af 200kr.
og hvis det er pga ferie kunne de stadig ha skreven det på deres hjemmeside. og det h
feb 2006
har købt gelcoat og parafinolie et andet sted og båden er klar til at smide i vandet i morgen, så skal bare have dem til at føre mine penge tilbage nu
feb 2006
"sparke til" har sq intet med vold at gøre, der hentydes at du bad dem "få fingeren ud" hvis du kender det ordsprog istedet.
grunden til jeg oprettede emnet var mere for at andre der selv overvejede at handle der også kunne få en dårlig erfaring med(mon ikke der er andre bådmennesker der handler glasfiber)
jeg øffer overhovedet ikke. jeg fortæller sandheden og hvis de ikke kan tåle at læse den offentligt skal de sq behandle deres kunder ordentligt, men det lyder sq lidt som om du føler dig ramt
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 28 Både: 3 Emner: 34 Svar: 855
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 108 Både: 7 Emner: 28 Svar: 3.875
feb 2006
hans henrik som ejer firmaet har været på ferie i 3 måneder. i mellemtiden har sønnen så kigget efter biksen og det er her et sted det er gået galt.
jeg har nu fået mine penge retur, så alt er som det skal være.
djursimport.dk andre med problemer?