{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.024 visninger | Oprettet:

Duelighedsbevis {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen... Jeg er kommet på efterskole og skal til praktisk prøve i dag... Jeg kan ikke finde ud af hvad begrænsningerne af motorstørrelse er? (hk). Jeg ved kun at den max. må være 15m. altså båden, når man har et duelighedsbevis, er der nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Duelighedsbevis
  • #1   28. okt 2010 Evt. hvor meget må man sejle med, når man har duelighedsbevis? Eksempel: 200hk.

  • #2   28. okt 2010 tror ikke der er nogen max .,andet end hvad båden er godkendt til.,har selv taget den, men kan intet huske og max motor størelse.

  • #3   28. okt 2010 Hvis du har en båd af en hvis størrelse, og med en specifik motor-kraft, ja så kræves et speedbådskort.

    Går man videre, kan man som dig. tage et duelighedsbevis. Denne giver yderligere ret til at må sejle både op til 15 mtr, og uanset motorkraft.

    Går du igen videre, kan du tage 3.grad yact-skipper, hvor du må sejle både op til 24 mtr. Og med motorkraft op til 100KW.
    Og skal du fra 100 til 750 KW, skal du også have et motorpasser-certifikat.



  • Tommy K
    Tommy K Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #4   28. okt 2010 På mit duelighedsbevis for fritidssejlere står der:

    "Holders of this certicicate are entitled to navigate pleasure crafts including power boats of less than 15 meters and with an engine power without limitation in Danish and international waters.!

    Så der er ingen begrænsninger på motor kraft.


  • #5   28. okt 2010 Hey daniel. Hvis du nu lige kigger på din comouter, trykker på msn, trykker på det blinkende ikon hvor der står frederik kan du se den scala jeg har sendt til dig;D

    Bliver sku godt til sommer når en af os har det;D


Kommentér på:
Duelighedsbevis

Annonce