{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.594 visninger | Oprettet:

Per Willum H
Per Willum H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Opmåling af sejl {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har bestilt nye sejl til sejlbåden på nettet ( far east sails, storsejl og genua) jeg har oplyst alle lysmål der findes på båden (Triss Magnum) og dem har jeg fra srs i Sverige ( målerbrev ) nu er der så kommet 20 spørgsmål der ikke er oplyst i målerbrevet - skal måles op på båden. og min viden og erfaring rækker ikke til at kunne svare på spørgsmålene så mit spørgsmål er om der er nogen herinde der har den nødvendige erfaring og kunne tænke sig at komme en tur til Nordsjælland ( Ramløsehavn, arresø) og hjælpe mig? Jeg vil gerne betale for den rette hjælp mvh Per
Ps. Det haster lidt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opmåling af sejl
  • #2   6. maj 2013 Hej jan hvis nu i danske sejlmagere ikke tog røven på alle os danske sejlbådsejere så ville vi nok også købe i DK, men det gør i så derfor prøver man jo andre muligheder! Du handler vel også øl i Tyskland hvis du har muligheden ik?

• #4   8. maj 2013 Muligheder er noget man selv skaber- hvis nu du gad sælge til en rimlig pris så kunne du jo få masser af kunder! man kan vel ligegyldigt om man bor i DK eller Kina
    lave det på samme tid, så er spørgsmålet jo bare om man skal ha 1000 eller 500 kroner i timen! Sejldugen kommer i mit tilfælde fra Tyskland så det er nok ikke materialet der afgør kvaliteten vel? I øvrigt svarede du ikke på mit spørgsmål, så du får lige et til, er dit tøj produceret i Danmark? hvis ikke så er det sikkert noget billigt lort du har købt! ik?

• #5   8. maj 2013 - lige en note. Jeg skulle gi 12.000 hos en Dansk sejlmager for stor og forsejl (uden opmåling) dette var uden regning- der er vel materialer for ca. 3500,- så er det også vejl priser. og hvis det skulle levere ekspress (2 dage) så skulle det koste 2500,- ekstra
    Så gir det jo sig selv at det maks tager 14 timer at lave. Så en timeløn på ca. 700,- sort er da grund nok til at man ikke gider købe i DK, men hvis du kender et sted der kan gøre det til en rimlig pris kender jeg da mange der skal bruge nye sejl.
    PS. jeg skal gi 6800,- for stor og forsejl i kval. 150 sejldug!

Kommentér på:
Opmåling af sejl

Annonce