{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Torben S
Torben S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Skift fra motorbåd til sejlbåd {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi har besluttet os for at skifte fra motorbåd til sejlbåd. Er der nogen, der har forslag til, hvilke sejlbådstyper, vi skal kigge efter, når det er en tursejler eller flydende campingvogn, vi går efter? Vi går fra en 29 fods motorbåd, så vi vil gerne i samme størrelse eller større.
Vh
Torben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af lejlighed efter flytning 400 kr.
  • Opsætning af TV på væg 600 kr.
  • Vvs hjælp til vaskemaskine 300 kr.
  • udflytnings rengøring 1.600 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Klipning af hæk og fjernelse af affald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift fra motorbåd til sejlbåd
  • #1   28. aug 2014 En god båd kunne være Fanø 36. Den bedste motor/sejler jeg har sejlet med.

• Torben S
    Torben S Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   28. aug 2014 Hej
    Spændende båd. Det kunne være en mulighed. Er dog usikker på om familien er med på ideen. Vi går nok efter en lidt nyere sejlbåd og det er også dem, hvor vi har kigget lidt på. Budgetmæssigt ligger vi mellem 300-600.000.
    Vh

• #3   28. aug 2014 Ja vi har også fået en sejlbåd i år, dog er min Ryds beholdt vi startede med en 24 Fod Granada fra 77 skal lige lære det 1.st. samt er på den lokale sejler skole.
    Vi regner med om et par år vil købe en 9,9 meter, og så vil vi ikke have større båd.
    den er nemmere at komme i havn med.og under 10 meter er billiger i gæste havne smiley

• #4   28. aug 2014 Jeg havde holdt mig til en motorsejler. Springet fra motorbåd til rigtig sejlbåd kan være en voldsom oplevelse for ens bedre halvdel. ( hentyder til den noget større krængning osv. ) Der er heller ikke meget campingvogn over de rigtige sejlbåde. Det gode ved motorsejlere er at de sjælden er rigget til mere end hyggesejlads, og oftest er der ståhøjde om læ.

• #5   28. aug 2014 Wessel, ja men en tur på sejler skolen for begge parter, på hvert deres hold. det er nok en god ting inden man tager springet. for os var det en kæmpe hjælp.

• #6   29. aug 2014 Peter Z
    Du har fuldstændig ret. Sejlerskole og helst på hvert sit hold er en rigtig god start.

Kommentér på:
Skift fra motorbåd til sejlbåd

Annonce