{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.198 visninger | Oprettet:

Gratis sejl tur Kroatien - danmark {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg planlægger en sejltur fra kroatien til danmark sidst i marts.

Jeg søger derfor nogle der vil med gratis som gæst - dvs der skal stadigvæk betales i for fælles mad og diverse små omkostninger.

jeg søger primært folk med sejler erfaren. da min egen er minimum, til 0 med sejlskibe smiley ......

Båden er en 44 fods bavara 2002 med 4 kahytter og 2 toiletter, dejlig rummelig..

Skriv endelig hvis det sku ha interrese..

Det er ikke et krav man er med hele turen, men fortrækkes!

Jeg tænker turen tager en 30-40 dage alt efter planlægningen - måske r jeg helt forkert på den her- ? så aften sejlads er også påtænkt.

Turen med stops er endnu ikke planlagt.


Venlig hilsen
Mikki


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Gratis sejl tur Kroatien - danmark
  • #1   12. feb 2020 Mikki, bare så man undgår misfortåelser , søger du hjælp til at sejl en båd hjem fra Kroatien?

  • #2   12. feb 2020 Kort sagt ja:)

  • #3   12. feb 2020 Hvis jeg skal hjælpe med at sejle din båd hjem fra Kroatien, opgaven indholder hårdt fysisk arbejde, ansvar , vagter om natten osv hvorfor skal jeg også betale til mad og diverse omkostninger til turen? Du burde betale mig for at hjælpen eller i det mindste dække ALLE udgifter . Det er din båd smiley
    Denne måde du skriver din annonce på vil det være umuligt at finde en til opgaven.


  • #5   12. feb 2020 Nu er verden heldigvis fuld af eventyr lystne fyrer/kvinder som mig selv som glædelig ville med på sådan en tur smiley

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2016

    Følgere: 1 Svar: 11
    #7   13. feb 2020 Lyder ikke særlig attraktivt.
    Så skal man flyve til koratien.
    Sejle i 1 til 1,5 månede.

    Selv betale fly og diverse på båden.

    Kan du ikke selv høre det?

    Men ønsker dig held og lykke med det 👍


  • hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 171
    #9   13. feb 2020 jeg springer også over..

  • #10   13. feb 2020 Altså folk behøver ikke fortælle de springer over.. det jo ligesom ikke det der bliver søgt og er total irrelevant info

  • #11   13. feb 2020 du skulle prøve og søge efter gaster her det tror jeg du har mest hel med

    https://www.ftlf.dk/


  • Kent R
    Kent R Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   13. feb 2020 Hej Mikki, hvis du vil kan jeg godt hjælpe dig helt eller delvist. Hvilken rute har du planer om? Mvh kent Reinhold. Har sejlererfaring med sejlbåd siden 1992. 8g med bavaria siden 2008.. kontakt mig på 20584322.

  • Carl F
    Carl F Tilmeldt:
    feb 2019

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #14   13. feb 2020 Det er normalt at det koster ca 1000 pr dag at hyre gaster med sejlerfaring på sådan en tur

  • #15   14. feb 2020 så skal man måske også have rejseforsikring med.pas nu på jer der siger ja,

  • #16   14. feb 2020 Elsker overskriften.. "Gratis sejl tur Kroatien - Danmark"....
    Jo jo, lige indtil men læser hele teksten....


  • Karl J
    Karl J Tilmeldt:
    mar 2019

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #17   14. feb 2020 Ja Tak, Den tur skal jeg nok hjælpe dig/jer med vi bliver nød til at tales ved. Du kan sende mig en sms og jeg ringer til dig.

    Mvh Karl jerup læsø.
    tlf 7112 5900


  • Torben A
    Torben A Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 2 Svar: 5
    #18   17. feb 2020 Om det er dyrt eller billigt kan man jo altid diskutere, men du skriver at du har 0 erfaring med sejlskibe. Hvis det også gælder navigation, er det vel nærmest en skipper du har brug for? Jeg ville nødigt skulle sejle et nyt og fremmed skib så langt uden at have en klar ansvarsfordelig. Der er så mange historier om hvor galt det kan gå på den første tur. Det er simpelthen den farligste tid for den nye lykkelige ejer og hans skib. Jeg har selv oplevet det to gange, gud ske lov bare indenlands.

  • #19   18. feb 2020 Hej Torben.

    Tak for advarslen. jeg er godt klar over det ikke "er for sjov" at sejle sådan en tur..

    Det jeg har er speedbåds certifikat og duelighdesbevis. så det ikke fordi jeg er 100% grøn, mest på den praktiske del.


  • #20   20. feb 2020 Jeg kunne måske også være interesseret.
    Send en mail på danskvin@mail.dk


  • #21   24. feb 2020 Hej Kurt. Jeg har sendt dig en email.



Kommentér på:
Gratis sejl tur Kroatien - danmark

Annonce