{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.923 visninger | Oprettet:

larmende mast {{forumTopicSubject}}

min fantastiske polaris drabant er knap så charmerende når den ligger for svaj...bare det gynger en anelse, banker faldende inde i masten så man ikke får lukket et øje (alle fald er ført ind i masten..5 stk) - jeg har prøvet at stramme bagstag helt op men det hjælper intet
nogen derude der har en ide om hvad man kan gøre?
mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  larmende mast
  • #1   20. okt 2015 Jeg har endnu ikke oplevet en båd med mast som ikke "ding-donger" til en viste grad når vinden gynger masterne. Hvis det er ikke alu rørerene , så er det diverse line. Måske er din drabant mere slemt end andre sejlbåd men generelt vil jeg sige at det hører til en sejlbåd, .......leve med det.

• #2   21. okt 2015 Sælg den og køb en motorbåd smiley
    Nej... det høre med !! der er altså noget ved at ligge og høre det der ding ding...
    ( har selv motorbåd og har aldrig haft en sejl drevet en ) men har overnattet mange gange i havne og det er skide hyggeligt at høre på, godt nok kan det være meget, men så er øre propper et hit.
    Men tænkte om man ikke kan fører dem i nogle rør/ holder så de ikke rammer masten ( som i nok kan læse aner jeg ikke en hujende fis om sejl, så undskyld på forhånd )

• #3   21. okt 2015 Det der larmer INDE i masten, er højest sandsynligt ikke dine fald.... nok nærmere kabler til lanterne, antenne mm....
    En rørskål/rørisolering hvor kablerne bliver trukket inden i kan rede MANGE timers nattesøvn!!! Der er absolut intet lækkert eller romantisk ved en larmende mast!!!
    Det kan Være der kommer lidt smuller ud i bunden af masten, fra rørskålen, men til gengæld klarer dine kabler ikke....
    Hvis det er de UDVENDIGE fald der klaprer, så er det en god idé lige at slå den rundt om salingshornet inden de bliver strammet til.....

• #4   21. okt 2015 Enig med D.W.Duck - det kan sagten være dine kabler og ikke dine fald.
    Hvis det er dine fald, så burde et hårdt opstrammet hækstag (hvis den er 7/8 dels rigget - kan ikke se toppen på billedet) samt opstrammede fald kunne forhindre klapren.

• #5   26. okt 2015 d.w.duck og jens b - tak foir råd .. jeg var tæt på at trække faldene uden på masten smiley ..jeg havde ikke lige tænkt på ledningerne - det gir pludselig mening.
    den er 9/10 rigget iøvrigt men det burde stadig hjælpe på faldende
    takker

Kommentér på:
larmende mast

Annonce