{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TOHATSU 70 HK
  • #1   4. nov 2009 Tohatsu er sådanset ret gode maskiner, og hvis den ellers er serviceret og kører fint ville jeg ikke være bekymret.

Tohatsu var de første der kom med en to-takter med direkte indsprøjtning der var IMO-godkendt så den kunne bruges til erhverv.

Det vidner lidt om at de er seriøse med deres produkter.

Har selv sejlet en del med 2 gange 50 hk på en RIB i vores lokale sejlklub, og de kører super godt.

• #2   4. nov 2009 (link fjernet)

• #3   4. nov 2009 Jeg ville heller ikke være nervøs for at købe en nyere Tohatsu. Især ikke en totakter. Jeg mener iøvrigt at tohatsu var de første til at krydse atlanten med påhængsmotor. Nå, ja og så leverer de forøvrigt komplette motorer til Mercury/mariner.
    MVH Frank

• #4   4. nov 2009 Om Merc/Mariner så er en god (er nu ved at flække af grin) kan så diskuteres ;-)... Hø hø hø.

• #5   4. nov 2009 okay kunne godt være i kunne se på billedet om lige den model osv er god og sådan,men så kunne det da være man skulle se efter sådan en.... er den meget meget tørstig eller er det lidt en overdrivelse når man siger det løber ret igennem dem,tænker på det er jo en nyere maskine???

• #6   4. nov 2009 okay er det politiet man kontakter der med stel nr eller hvordan virker det??

• #7   4. nov 2009 Du henvender dig til en TOHATSU forhandler med stelnummeret og han kan oplyse dig alderen hvis ikke den direkte fremgår ud af nummeret.

Politiet har INTET med den slags at gøre medmindre den er stjålet!

Forbrug skal du ved fuld gas regne med 1/2 liter benzin pr hk i timen hvis den er med kaburatore, ellers 1/3 liter benzin pr time hvis den er med direkte indsprøjtning.

• #8   4. nov 2009 hey jeg har selv en motor magen til også 70hk (du kan se den på min profil den sidder på min fletcher) og det er en fantatisk motor den kan kun anbefales den virker bare 100% og den har sindsyg god træk kraft og bruger samtidig ikke meget benzin. og til dem der ikke ved det og siger det ikke er en kendt motor så laver tohatsu mange af mercury`s motore, jeg har aldrig haft en bedre motor og jeg har sejlet med lidt af hvert

ps jeg har ogse en vider med min motor hvis du vil høre den lyder

• #9   4. nov 2009 okay tak for hjælpen,lige et sidste spørgsmål,hva skal man kigge efter,altså om den kan gå selvfølgelig og at den ik er stjåldet,service overholdt og ellers synlig pæn stand,hvad med gear kasse og sådan??

• #10   5. nov 2009 Lasse D: Helt enig! Jeg er absolut ikke merc/mariner fan (selvom jeg selv har en Mariner der aldrig har slået en forkert prut) men det var blot til oplysning at Tohatsu leverer til Merc/Mariner. Næ, giv mig en Honda, så er jeg glad smiley
    MVH Franke

• #11   5. nov 2009 Ang Mercury/Mariner. Det syntes jeg er forkert. Jeg har haft ca. 30 Mercury/mariner påhængsmotore i mit liv. og ca. 5Evinrude/ Johnson.

Der er ikke én Mercury eller Mariner der har fejlet noget overhovedet!
    Ud af de 5 OMC maskiner jeg har haft. er der kun 1 der har kørt ordentligt. ellers har de andre kørt meget dårligt.

Hvis i fx. kigger i Sverige vil i finde ud, af at der er sindsyg mange af de gamle Mercury'er tilbage som stadig virker. men ikke særlig mange OMC motore, selvom man siger der er blevet solgt flest OMC maskiner i Sverige.

Det giver lidt stof til eftertanke.

• #12   5. nov 2009 hej omc hva menes der med det? Denne 70 hk er en 2 takt er det godt eller skidt? Og er det i den rigtige ende med henhold til prisen.

• #13   5. nov 2009 Kig på den blå avis og andre steder og sammenlign priser........

TOHATSU maskiner er helt afgjort i den bedre ende af skalaen og kan sammenlignes med Yamaha, Mecury, Mariner, Johnson, Evinrude osv. Det er et glimrende mærke og det er ikke mere usikkert at købe den i forhold til nogle af de andre mærker!

Om du vil have 2 eller 4 takter kommer an på temperament og hvad du skal bruge den til. Jeg har 2 takter fordi jeg vil have trækkraft og moment til leg med ring, vandski, wakeboard osv. Den har kompression på hvert slag og trækker derfor bedre end en 4 takter der kun har det på hvert andet. Skal du primært sejle langsomt, fiske osv er 4 takteren ofte at foretrække da den går pænere ved lave omdrejninger og ikke ryger, lugter eller soder.

Politiet kan oplyse om den er stjålet ud fra stelnummeret, ejeren bør kunne dokumentere vedligehold ud fra bilag og regninger, og sejler den pænt uden mislyde osv i gearkassen fejler den ikke noget.

Fuldstændigt ligesom at kigge på brugt bil!!!!!!!

Kommentér på:
TOHATSU 70 HK

Annonce