{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Start problemer mercruiser 5,7 V8
  • #1   10. feb 2018 På værksted med den.
    De ved hvad de laver og hvad der er galt.


  • #2   10. feb 2018 Men du kan jo starte med at få båden herind ?
    Så kan vi se hvad det er for noget du har.
    Ligesom os andre herinde.


  • #3   10. feb 2018 Tjek om den får Benz gør den det så prøv at sætte en frisk dunk til
    Og skift filter selvfølgelig, så skulle det undre mig hvis ikke den starter smiley


  • #4   10. feb 2018 Den er mere værd båden når den er lavet og iorden.
    Hvorfor smider du den ikke på et værksted og får varen bragt iorden ?
    Så det er noget der kan sælges smiley


  • René N
    René N Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Både: 2 Svar: 96
    #5   10. feb 2018 der er kondensvand i karburator så rens karburatoren, benzin pumpen, tanken, og slanger og skift filter så starter og kører den perfekt igen

  • #6   10. feb 2018 Den gnister fint, men får intet Benz har testet pumpen på motoren og den pumper det fint op til karburatoren, men så det som om det ikke kommer videre

  • #7   10. feb 2018 Speedy det koster mere end bådens pris hvis de skulle lave det

  • #8   11. feb 2018 Frisk dunk benzin med kaburatorsprit.

  • #9   11. feb 2018 Stefan

    Nå det var jeg ikke lige klar over det var oppe i de priser.
    Så giver det lidt mening smiley
    Det vart bare for så du fik mest ud af den, men det kan jeg godt se smiley


  • #10   11. feb 2018 se efter om der sidder et benzin filter hvor benzinrøret går ind i kaburatoren .eller et på røret efter pumpen . måske er dit problem der


  • #11   11. feb 2018 Jeg har haft samme "problem" på både en v6 og en v8 - begge gange var det en kombination af dårlig benzin pumpe (ikke nok tryk ved starter omdrejninger) og blokeret filter i messingforskruningen på karburatoren.
    i mit tilfælde stoppede det heletiden til fordi røret fra pumpe til karburator "irrede" på indersiden, sikkert pga vand i benzinen - løsningen var at skære røret væk og sætte en slange på. smiley en del vil nok mene at der burde være kommet nyt rør på men hey - jeg skulle ud at sejle - ikk'.
    det hjalp en del - men jeg var stadig ikke 100% tilfreds - jeg skulle stadig tørne dem en del inden de startede - så på med en billig benzin pumpe fra biltema og vupti - nu starter min motor med det samme - altid..

    og igen JA det ville være mere korrekt at købe en ny mercruiser pumpe men de 2-300 kr til biltema og 0 sekunders venten på pakke fra USA kan altså ikke give mig dårlig samvittighed.


  • #12   12. feb 2018 Kan bare ikke få den til gi noget Benz, den starter ingen problemer på diesel start så går den lige igang, har prøvet en hånd pumpe fra en påhængsmotor men stadig ingen resultat

  • #13   12. feb 2018 blokeret filter i messingforskruningen på karburatoren. + rens af karb.

  • #14   13. feb 2018 hvis den starter på gas, er det helt sikkert, benzin/tilførsel der er gal med, jeg havde renset karburator, hvilket er et typisk problem på den type motor.

  • #15   14. feb 2018 Nu har jeg haft karburatoren af, og den var fyldt med vand 😅 så tror jeg skal ha mig en ny karburator da den er blevet helt rusten indvendig

  • René N
    René N Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Både: 2 Svar: 96
    #16   15. feb 2018 nej du renser den bare så virker den fint igen


Kommentér på:
Start problemer mercruiser 5,7 V8

Annonce