{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Valg af batterilader?
  • #1   30. maj 2010 køb den der ikke kan overlade dine batterier ...ellers køb en c-tek

  • #2   30. maj 2010 Ctek er bare for langsomme når det gælder så store batterier...

  • #3   30. maj 2010 Køb en rigtig marinelader, de er godtnok dyrere i indkøb, men de billige ladere "koger" dine batterier. Husk at din nye lader skal lade med min. 10% af dine Ah-timer. En 15A lader af mærket TYSTOR eller MOBITRONIC/WAECO vil opfylde dit behov.

  • #4   30. maj 2010 køb Ctek 25000 eller M300.. de er rigtige gode til store batterier!

    Bruger selv 2 stk. ctek 25000 til at vedligholde mit start og forbrugsbatteri og de klare det til UG


  • #5   30. maj 2010 De er begge sat til "supply".. og derved kun vedligeholder batterierne og ikke lader dem op konstant!!

    bare et råd! Lad være med at spare penge på laderen.. mine batterier koster lige knap 6000 kr stykket og jeg kunne aldrig finde på at bruge andet en Ctek lader


  • #6   30. maj 2010 Lige en bemærkning vedr. Ctek:

    "Supply" funktionen er ikke beregnet til vedligeholdelses ladning som du skriver - denne funktion er beregnet hvis man f.eks. skal bruge konstant 12V imens man er ved at udskifte et batteriet.

    Se manual her: (link fjernet)

    Du skal bare indstille den til "Normal" så vedligeholde lader den også når den er fuldt opladt så det ikke bliver ødelagt!

    Men ja, kan også anbefale Ctek laderne, ved dog ikke præcist hvad marine-serien helt præcist kan mere end de andre?


Kommentér på:
Valg af batterilader?

Annonce