{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Hjælp ønskes. {{forumTopicSubject}}

Nu gider jeg snart ikke mere..... Jeg har skiftet en masse dele ud på min motor og fået resten renset og tjekket, men....... lortet vil ikke som jeg vil, og min mekaniker har svigtet mig til fordel for en uddannelse. smiley Det jeg mangler nu er en erfaren mekaniker i det syd/sønderjyske som har tid og lyst til at bruge den nødvendige tid til at få den til at køre (helst her på adressen eller ikke for langt væk)... Jeg er træt af at have den stående foran huset . Jeg synes ikke at jeg har behov for flere gode råd (det har i alle været rigtig gode til - tusind tak) - jeg har brug for et hoved og et par hænder, som ved hvad der skal til.

Håber at der er en der har tid, eller kender en anden som kan hjælpe.......


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp ønskes.
  • Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 13
    #1   3. jun 2010 Hvor er du fra?

  • #2   3. jun 2010 Løjt Kirkeby, lige udenfor Aabenraa

  • #4   3. jun 2010 Jo der er marineservice / motorservice i jylland

    men det koster jo, man er ikke jyde for ingenting smiley


  • #5   3. jun 2010 hvad fejler motoren ??

  • #6   4. jun 2010 @ Mads H: Du har fuldstændig ret, selvom jeg ikke er indfødt jyde, så vil jeg da gerne spare hvor jeg kan.....

    @sini M: Har skiftet benzinpumpe, strømfordeler (alt inkl.), fået renset karburatorer og monteret benzinfilter. Umiddelbart vil den ikke pumpe benzin frem, men jeg kan ikke finde ud af om den trækker falsk luft et sted. Derudover skal tænding justeres samt tomgang/blanding efter at karburatorer har været adskilt.


  • #7   6. jun 2010 Ok, hvis du er fra østjylland er du velkommen til at komme forbi, elleres giv et kald til mig så skal jeg prøve at hjælpe dig er det en bezinpumpe, der eletrisk, eller via krumtappen ???

    tændingen er nem nok at fixe, og blandingen på den er normalt 1 1/2 ud og så fin justere med en vaccum måler , men du kan give et kald på 40382164, skal se om jeg ikke kan hjælpe dig

    Mvh
    sini


  • #8   7. jun 2010 Så fik jeg sq liv i dyret. Mangler så bare at justere tænding og blanding. @Sini: hvordan fungerer det med vacuum-måleren?

  • #9   7. jun 2010 Hej Dan

    Den bruges hvis du har en vacum tab, på din kaburator, i din service manuale står der hvor meget den skal suge for at være korret indstillet, eller dewr hvor den suger mest , nu ved jeg ikke ikke om om din har 2 flyer eller kun 1 ?? Jeg købte min ved BG marine, mener jeg gav 300 for den men har sku bruge den meget til fin justering, det er utroligt hvor meget det har at sige, med at få max ud af motoren, vil vove og påstå hjeg fik 25% mere power ud af min ved at justere den rigtigt

    Hvis du er er i næreheden kan du bare komme forbi og låne den

    Mvh

    Sini


  • #10   7. jun 2010 Hej Sini.

    Jeg har 3 karburatorer at justere..... Hvor bor du? Send evt adresse og tlf.nr i PM.

    Mvh Dan


  • #11   7. jun 2010 Ahr, dit tlf.nr står jo allerede ovenfor....


Kommentér på:
Hjælp ønskes.

Annonce