{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

Johnson V4 i jetbåd, manualer {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en Sunbird Sizzler stående med en underlig motor. Så vidt jeg ved er det en OMC / Johnson 115 hk v4 2takts motor.

Efter at have kørt den med haveslangen på studsen, var der pludselig meget vand i cylindrene. Så vi gætter på at vi har haft for meget tryk på vandet.

Nu mangler vi en manual med påspændingsmomenter osv. så vi kan rive skidtet fra hinanden.

Er der også nogen der ved hvor man får stumper til sådan et bæst? Vi mangler jo pakninger.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Johnson V4 i jetbåd, manualer
  • #1   13. jun 2010 Manualer kan lånes gratis på biblioteket.

• #2   13. jun 2010 Kim C har de den slags?

Christian S jamen... Vandet må da være kommet derind af en grund? Vi har prøvet at tømme den og starte op igen med meget lavt tryk på vandet. Det kommer stadig ind. Stemplet pumper det ud i stråler hvis man drejer motoren med hånden uden tændrør i når den har stået et par minutter med vandslangen på... Der må da være en pakning der er røget et sted?

• René M
    René M Tilmeldt:
    maj 2005

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #3   13. jun 2010 Nu ved jeg ikke om det er det samme men jeg ha en seadoo jet båd med 2 rotax motorer i, der må man først tænde for vandet når motoren er startet.

Det er fordi udstødningen er vandkølet og man kan risikere at fylde vand ind i cylinderen hvis der ikke er ikke er noget udstødnings tryk.

Jeg ved ikke om det er sådan på den båd du ejer, men det var en mulighed.

Kommentér på:
Johnson V4 i jetbåd, manualer

Annonce