{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

vandscooter køb spørgsmål {{forumTopicSubject}}

overvejer køb af gp1200r eller 1300r eller noget i den stil, er der nogen der ved om nogle fordele ved den ene frem for den anden. noget man skal være ops på, svagheder osv. mærker man meget de 20 hk forskel. håber nogen gider hjælpe


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  vandscooter køb spørgsmål
  • #1   15. jun 2010 Hej

    Det er alfa omega at vandscooteren er CE-godkendt, hvis den er nyere end sommer 1998, ellers er den ulovlig i EU. Dette kan resultere i at politiet kan konfiskere den. Ellers er det lovligt at sejle i hele EU herunder også Danmark lige meget hvad andre siger. Politiet har nemlig indstillet bødegivnigen til vandscooter-sejlere pga. en igangværende retssag i EU.

    Men for at svarer på dit spørgsmål, så ville jeg ikke mene forskellen er så stor. Men hvis jeg var dig, ville jeg kontakte jet-trade.dk. De er utrolig hjælpsom og giver gode råd. Derudover sælger de vandscootere, hvor service osv. er blevet overholdt.

    Vh Rasmus


  • #2   15. jun 2010 nicolaj hvad hvis man ikke vil ha den forsikret? er der nogen her på galleriet der har nogen uden ce? hvis ja bruger i dem så bare, og opfører sig ordentligt så man forhåbentligt ikke bliver meldt til politiet

Kommentér på:
vandscooter køb spørgsmål

Annonce