{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.754 visninger | Oprettet:

Tue M
Tue M
Tilmeldt:
27. aug 2017
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 2

Utæt hydraulik styring {{forumTopicSubject}}

Hej har en rib hvor der er hydraulisk styring af påhængsmotor. Den er af mærket lecomble & schmitt. Den er så utæt nede i cylinder og drypper en del. Har spurgt en mekaniker og han siger byt til nyt. Det er sgu lige lidt halv dyrt synes jeg. Findes der ikke nogle som kan renoverer sådan en cylinder. Eller er det billigere at montere teleflex styring og helt droppe hydraulik?? Ser frem til lidt input.

Vh Tue


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Utæt hydraulik styring
  • #1   1. maj 2018 Med lidt fingersnilde vil jeg mene man godt kan renovere, for det meste er det "bare en oring eller pakdåse der er utæt i sådan et stempel, det kræver selvfølgelig at du kan finde en tilsvarende del.. der er vel ikk rust på stemplet..?

  • #2   1. maj 2018 Find en entreprenør mekanikker det kan de som regl hjælpe med og også en ny stok vis det er rust på smiley (rust og andre skader på stempel stokken ødelægger tætningerne og gør den utæt)

  • Tue M
    Tue M Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 2
    #3   2. maj 2018 Nej der er ikke rust på stokken, der er bare løbet så meget olie ud at den hakker i styring, må være kommet luft i systemet tror jeg. Nogle der kender en mekaniker på Fyn de mener er frisk på opgaven?

  • #5   2. maj 2018 Hvor er du fra på fyn ?
    For der er mange som kunne kigge på den ?


  • Tue M
    Tue M Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 2
    #6   2. maj 2018 Odense

  • #7   2. maj 2018 Pakdåsen der skal skiftes, kan være svære at få fat på i de rigtige mål mange gange.
    Så ny skal købes hvis den ikke kan skaffes i det rigtige mål.
    Men prøv at kør ind til et landbrugs Værksted/smed og hør af om de kan fikse det.
    Kender ikke lige nogen i dit område.
    Det er værd at give et forsøg smiley


Kommentér på:
Utæt hydraulik styring

Annonce