{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Mercury 200L XRI EFI årg. ca. 92 {{forumTopicSubject}}

hej skulle høre om der nogle der ved hvor henne man få fat på en ny eller brugt motor blok jeg har prøvet ebay hade inden held med det fandt ellers alt det andet jeg kunne bruge kunne være rigtig dejligt og få fat på en motor blok som er en Mercury 200L XRI EFI årg. ca. 92 2,5Liters V-6 motor 60 graders V håber der er nogle der kan hjælp mig.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury 200L XRI EFI årg. ca. 92
  • #1   12. jul 2010 DER ER NOK EN GRUND TIL AT DE ANDRE DELE NEMT KAN FINDES, SYNES DET ER HØRT FØR AT DET IKKE ER DE MEST PÅLIDELIGE MOTORER, OG NY BLOK DET KAN IKKE GÅ PÅ SÅ GAMMEL MASKINE, MIT RÅD HUG DEN OP OG KØB NYERE EVT BOATSHOP24.DE

  • #2   12. jul 2010 200 XRI'n er såmænd pålidelig nok, men naturligvis ikke hvis den ikke er passet ordenligt!? Det er nu mere - efter min egen mening - Mercury's XR2'er der har det med at 'sprænge'.
    Jeg har efterhånden læst det rundt omkring på nettet et par gange, men kunne naturligvis være jeg tager fejl?!!


  • #3   12. jul 2010 men det er nu det der er grunden til at de andre stumper er tilgængelige...blokken bliver slidt op eller kommer til skade og er den eneste stump som man ikke bare sån lige skifter.. derfor hugger de fleste sån en motor op og finder en anden

Kommentér på:
Mercury 200L XRI EFI årg. ca. 92

Annonce