{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

Hans J
Hans J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Motor hakker/tager luft {{forumTopicSubject}}

Har en Limbo 14, med en 15Hk motor, det lyder som motor tager luft ved skruen, det er værst med bølgerne.
er det et generelt problem med limbo?
Båden er til langt ben, hvilket der også er monteret.
Det lyder også som om den ikke kommer op på fulde omdrejninger. Nogle som har gode ideer???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor hakker/tager luft
  • #1   18. jul 2010 hej, jeg har haft flere limbo både, og jeg har aldrig haft problemer med de tager luft ved skruen, så tror ikke det er gennerelt problem hos limbo. Nu ved jeg ikke om problemet kommer når du sejler langsomt, eller når du planer. men hvis det kommer når du planer, så prøv og juster benet på motoren anderledes, for hvis du har trimmet den lige til maks, så kan den måske fange luft under kvalvikations plade (pladen som skal´ca flugte med vandlinjen under planing)
    I bølger kan den godt engang imellem fange et lille lufthul, specielt hvis du sejler alene i båden, for den har så høj en bæreevne. Den må bare ikke gøre det hele tiden.
    Der kan os være det, at der er lidt forskel på langbenede motore, jeg har en yamaha langbenet, og min nabo har en johnson, men der er 2cm forskel på længden på de to motore, og 2 cm kan godt gøre en forskel.
    Jeg håber du finder ud af det for det er en dejlig båd.

P.S hvis du bliver alt for træt af Limboen skal du bare sige til så vil jeg gerne ha den smiley

Kommentér på:
Motor hakker/tager luft

Annonce