{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.302 visninger | Oprettet:

ny nøgle/Tænding lås ud ? {{forumTopicSubject}}

Hej forum
Har desværre ikke min nøgle til tændingslås.
Har nu skilt min kontrolbox ad, og troede jeg lige ku tage tændingen ud, så jeg kunne købe en ny, eller få lavet en nøgle der passer. (men for den da, der mange ledninger i)
Nogle der ved om man kan skille selve tændings delen i 2, så jeg kan få lavet en nøgle, eller om der sidder et nr man jeg kan bestille en ny nøgle efter. ?
Anders


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  ny nøgle/Tænding lås ud ?
  • #1   19. sep 2010 Hejsa. Selve tændingslåsen, sidder normalt bare fast med en stor omløber-møtrik. Den løsner du, og så hænger låsen bare i ledningerne.
    Bag på låsen, står en lille kombinationskode ( et tal og et bogstav ). Aflæs denne, og bestil en nøgle via dette her link.
    http://www.outboardspares.net/acatalog/Ignition_Keys.html#a486

    Min nøgle var også væk, og vupti, få dage senere lå en ny nøgle i postkassen. Pris incl. forsendelse ca. 140,-


  • #2   19. sep 2010 Boxen er en mercury.

    Og ang. det med at aflæse tal og bogstav. Så kigger jeg når jeg kommer i båden igen.

    Takker

    Anders


  • #3   19. sep 2010 Hej Michael
    Hvor i DK, kan jeg bestille nøglen til ca. 30 kr.
    fandt nemt nummeret nu, hvor jeg vidste hvor jeg skulle kigge.
    Anders


  • #4   19. sep 2010 Har fundet det, men skal bare vide hvor jeg kan bestille i DK.
    Anders


  • #5   19. sep 2010 Tak til Michael !
    Hemmelig ved jeg ikke, men lige frem slå det op på en åben side, det er jeg som ny båd ejer ikke meget for.(ikke at det måske gør noget, men passer mig ikke.)
    Men du skal ha mange gange tak for hjælpen.
    Det var bare super.

    Anders


Kommentér på:
ny nøgle/Tænding lås ud ?

Annonce