{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

jetski udstødning {{forumTopicSubject}}

Weatcoast udstødning til Kawasaki 650 sx. er det en tun udstødning eller hvordan kan jeg se det. den liner den her tp:// www.baadgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=13282 bare i grøn... har lige købt jetski som jeg er i gang med at sætte total i stand. efter som der er vand i motoren osv, så det er noget af et arbejdet..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  jetski udstødning
  • #1   17. feb 2011 ka du ik lægge et billede ind af den?. Men det er højst sandsynligt en tun hvis der står westcoast

  • #2   17. feb 2011 Hej Ronni

    Først og fremmest vil jeg sige du skal skynde dig at oprette jetskien med en masse billeder og tekst, så kan vi andre følge dit arbejde og hvis du har brug for hjælp, så er det også nemmere for os. Har du mere end 20 billeder som der er plads til i din profil, så opret et fotoalbum med hele den proces jetskien går igennem smiley

    For at svare på dit spørgsmål, så er jeg ret sikker på at Westcoast udstødningen er en aftermarket del, som skulle give godt på din motor. Som du kan se i den annonce som du linker til, så giver det også op til 15 HK på en 750 ccm. Hvis den gover ca. det samme på din, så vil det absolut være en forøgelse du kan mærke ...

    Held og lykke med dit projekt ! smiley



  • #3   17. feb 2011 jeg siger tak ind til vider.. smider lige nogen billeder ind i løbet af ugen så i kan se, hvad jeg skal lave på den sys der er en del... men pyt, så ved jeg også at det bliver stramt i orden smiley

Kommentér på:
jetski udstødning

Annonce