{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.161 visninger | Oprettet:

22lt tank kan det virke? {{forumTopicSubject}}

Hej bådejere..

jeg skal havde en stor tank så jeg ikke hele tiden skal fylde benzin på min påhængsmotor

men ved ikke hvordan det her virker?

vis man køber sådan en her

http://www.marineudstyr.dk/braendstoftank_2.aspx

og sådan en http://www.marineudstyr.dk/braendstofpumpe-med-2-meter-slange.aspx

vil man så bare kunne fylde benzin på ved at pumpe.? eller skal de der slanger monteres bestemt på motoren

håber i kan hjælpe med at svare på det.. fordi er træt af at skulle hælde 2liter på vær gang jeg sejler..!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  22lt tank kan det virke?
  • #1   14. mar 2011 Din motor skal være bygget til det...eller kan du ikke bruge det der til noget.

    Om motoren kan ombygges til ekstern tank, det skal jeg ikke kunne sige.


  • #2   14. mar 2011 den der benzinpumpe. er det bare sådan en så man kan pumpe benzinen? eller skal den side fast på noget.

  • #4   14. mar 2011 Pumpen sørger bare for at få den første benzin op til motoren, så den selv kan komme til at suge. Den skal gå ind i en studs på motoren, som fører op til benzin pumpen på motoren

  • #5   14. mar 2011 det er en gammel yamaha 2t 4HK smiley

  • #6   15. mar 2011 Der er sandsynligvis ikke nogen benzinpumpe på din gamle motor. Hvis tanken sidder over karburatoren løber benzinen selv ned.

    Så vil du ikke kunne bruge en ekstern tank. Den "pumpe" du henviser til er udelukkende en man pumper på med hånden for at trykke benzinen fra tanken og frem til motorens benzinpumpe inden man starter.

    der er ikke noget automatik i den og det er ikke en benzinpumpe i den forstand at den pumper benzin frem under drift.


  • #7   15. mar 2011 tak for svaret smiley

    så må jeg jo bare hælde det ned smiley


  • #8   15. mar 2011 Hej Jacob,

    Som tidligere meddelt dig er din motor udstyret med benzin-pumpe på karburatoren, så det er ikke noget problem at ombygge den til løs tank.

    Se mine tidligere indlæg til dig.

    André


Kommentér på:
22lt tank kan det virke?

Annonce