{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Z drev
  • #1   2. apr 2011 holdbarhed er vel efter hvor godt man holder dem selv , har da set flere både med drev fra 70`erne såååå . havede selv engang en bayliner med volvo drev fra 1981 virkede perfekt, dyrt ved jeg såment ikke , der skal selvfølgelig skiftes bælge hver 2 eller 3 år ., stor sæt ved nytdrev koster 1200 kr , hvis du selv kan . ellers ved marine mand ca 5000 kr., ja så er der olie og ny impeller , sink anoder ,en gang imellem , nej dyrt syntes jeg ikke det er ., tjek om den er generelt vedligehold , og der ikke er huller i drevet , (tærings huller )og spørg ejer med service , jeg renser og let sliber hvert år inden den får en tår maling

  • #2   2. apr 2011 ja det er jo meget dyrere end fast skrueaksel,

  • RAMBO
    RAMBO Online Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 31 Både: 1 Emner: 14 Svar: 1.944
    #3   2. apr 2011 Michael B: Ja, men går transmissionen i stykker v/ fast aksel, så koster det også "boxen"....:):):):)

  • #5   3. apr 2011 Lyt ik til ham, z-drev med 32 år på bagen er MEGET langt fra gennemsnittet og kan på ingen måde bruges som sammenligning med samlede udgifter.

    Nogen sværger til det ene og nogen til det andet, det er næsten som religion men Z-drev er det dyreste og når du spørger til pris TROR jeg påhæng til lille båd og fast til stor ville være best buy for dig (og mig).

    Synes du der imod brian J´s indlæg lyder nemt og billigt så go for it smiley


Kommentér på:
Z drev

Annonce