{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Stor jernbåd væltet over min trailer! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har været så uheldig en stor jernbåd væltede tværs ned over mine to bagerste rullehjul på min trailer. Se billed af den ene. Firkantrøret er gået i stykker på den ene, og beslagene på begge er total smadret.

Er der nogen der ved hvordan man får fat i sådan nogle stærke beslag og evt. firkant røret?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Stor jernbåd væltet over min trailer!
  • #1   17. aug 2018 De er jo varmgalvaniserede så mon ikke det billigste er at finde dem hos den forhandler der passer til dit trailermærke? Eller på nettotrailer?

  • #2   24. aug 2018 Det må da vel være ejeren af den store jernbåds forsikrings problem ?? og hvis ikke han har nogen forsikring så må han da komme til lommerne.
    Jeg syntes da helt klart at du bør tale med din forsikring inden du foretager dig noget som helst for det kan jo være at der er sket mere med din trailer som du umiddelbart ikke kan se


  • #3   24. aug 2018 #2, tak for din bekymring. Men jernbåden skulle efter sigende ligge i Polen lige nu, og det hele er kun noget jeg er blevet fortalt. Jeg skal bare have ordnet det her hurtigst og så må jeg selv komme til lommerne, problemet er jeg ikke helt lige ved hvordan jeg finder sådan nogle beslag! Nettotrailer kan ikke hjælpe...

  • #5   26. aug 2018 Hvis det kun er det u-formede beslag der er beskadiget tror jeg godt du kan rette det op:

    Få beslaget løs og sæt det i en skruestik, derefter kan du "let" bøje flangerne på plads med en stor svensknøgle som du spænder fast om de bøjede endeflanger. Det kræver måske et forsøg eller to, men du får et brugbart beslag ud af det igen. Giv det til slut en gang zinkmaling, så holder det såmænd ligeså godt som u-bøjlerne


Kommentér på:
Stor jernbåd væltet over min trailer!

Annonce