{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

Vandudtag Johnson 55 HK spørsmål? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg er blevet i tvivl om noget angående min motor, (Jeg har aldrig haft den ude og sejle selv)

Men der sidder sådan to riller neden for selve motoren, dvs. på benet.

Billeder:
(link fjernet)
(link fjernet)

Kan i fortælle mig om de skal virke ? eller om der er en anden mening med dem ? Det skal siges jeg aldrig har haft den i gear. Kun når den var slukket.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandudtag Johnson 55 HK spørsmål?
  • #1   28. maj 2011 Det er udstødning. Udstødningsgasserne kommer dels ud ved propellen og dels gennem de to riller der

  • #2   28. maj 2011 Der kom jeg liiiiiige lidt for sent

  • #3   28. maj 2011 Okay, så der skal intet komme ud derfra, kun udstødningsgas når man bakker, men det kan man vel næsten kun mærke når man har den i vandet, da trykke vil komme ud af propellen når den har spulemuffe på.

    Pyyh smiley troede lige der var noget yderst kritisk galt med motoren smiley

    Et tillægsspøsmål, til jer hvis i ved noget, skal jeg købe nogle nye lejer til min propel, fordi den kan rykkes en 2 mm max altså som slør tror jeg. frem og tilbage ?


  • #4   28. maj 2011 Den må godt kunne flyttes et par mm,fram/tilbage,men ikke op/ned.
    Mvh. Leif H.


  • #5   28. maj 2011 Det er også kun fem og tilbage. smiley dvs. hvis man tager fat på propellen od trykker den ind og ud af benet den rykker sig en 2 mm max smiley altså ikke op eller ned eller til siderne, smiley Jamen så er det jo helt perfekt smiley

  • #6   28. maj 2011 Helt OK.!!
    Mvh. Leif H.


  • #7   28. maj 2011 jeg har kun et enkelt spørgsmål til, hvis du ved noget om det.

    nede på benet, ved det beslag der sidder fast på benet, inde bag der er der 2 huller, der kommer vand ud af det ene, men ikke af det andet. hvad er grunden til det, og er det meningen? smiley

    mange tak til jer alle der har givet mig et indblik i de forskellige ting smiley


  • #8   30. maj 2011 rolig nu anders...tror du at det er en dårlig motor du har købt !!! der kommer lidt vand ud af udstønings rillerne når thermostaten åbner

  • #9   31. maj 2011 Nej skam smiley Den nye køber gjorde mig bare nervøs med alle sine spørsmål smiley Så jeg måtte jo skynde mig ind og finde ud af det smiley Men den har jo også kørt fint for mig, bortset fra når den havde stået i lidt tid, så kunne den godt være lidt svær at starte smiley Og den har jo lige fået skiftet vandpumpe, så der var kraftig kølestråle på og det hele smiley Så alt var perfekt smiley

Kommentér på:
Vandudtag Johnson 55 HK spørsmål?

Annonce