{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cobra drev
  • #1   13. jun 2006 hej nu ved jeg jo ikke hvordan dit drev ser ud men på vores sidder impelleren under motoren hvis det er den du leder efter.
    vi har også haft problemer med kølningen men det var knæet der var stoppet pga tæring og det ses ofte.
    vores er et sx cobra dre fra ca 96 med volvo motor v6.
    prøv volvo penta hjemme side det kan være du finder nogle tegninger der.

• #2   14. jun 2006 Hvis drevet stadig sidder på båden, så er det helt sikkert gearskiftemekanismen der hænger fast. Så vidt jeg kan se i min Cobra rep håndbog, så er der nødvendigt at pillle drevet af, for at det kan skilles ad på midten. Derved kommer geaskiftemekanismen fri og underdelen kan tages af.

Det er formentlig ikke vandpumpen du leder efter, for den sidder ikke derinde på et Cobra drev(før Volvo tiden) Den sidder under skjoldet på overdelen, der er skruet fast med tre skruer.

Det er det smarte ved Cobra'en frem for Mercruiser, det er ikke nødvendigt at skille drevet af for at komme til pumpen.

• #3   14. jun 2006 oki jeg prøver at se pø det når jeg kommer hjem igen da jeg arbejder i norge 14 dage afgangen nen svarede lyder fornuftige.. knæet har jeg haft af det ser fint ud

Kommentér på:
cobra drev

Annonce