{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.069 visninger | Oprettet:

Hjælp til johnson motor {{forumTopicSubject}}

hvad kan der være med min motor den kan kun gå i bak gear og så hvis man tager gear kablet af og rykker i gearskiftern kan den sådan gå halv i frem ad gående gear, men den hakker hele tiden ud af det. det er som om gearskifteren ikke er lang nok. skriv hvis i har en løsning eller et forslag på problemet.

og så ryger min motor hvid er det en toppakning?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til johnson motor
  • #1   23. jul 2011 hvis den hakker i gear og ikke kan blive i gear ... skal du have en ny gearhund ( et af de tandhjul som sidder nede i gearet)(pænt dyrt).
    hvis toppen er gået vil den som regel ikke give kølvand da motor trykker vandet baglæns( få taget en kompresionstest)


Kommentér på:
Hjælp til johnson motor

Annonce