{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Quicksilver 470 Sport
  • #1   3. okt 2011 hej fedt sæt du har , men at smide 115 hk på røven af en båd der er godkendt til 60 hk er også lidt en overdrivelse , men der er sikkert en løsning for dit problem , jeg vil tro der skal lidt mere vægt i snuden end de 30 kg , jeg har en kammerat der havde en som din (tony s ) herinde fra hans var der sat en 75 hk på røven , han havde 30 kg jern i snuden ca , så vil tro du skal have lidt mere på

  • #2   3. okt 2011 på min båd står der den er godkendt til 90 men det er også lige meget men har fået noget mere vægt i snuden omkring 40 kg og det har ikke hjulpet meget smiley

  • #3   4. okt 2011 Hæv motoren og køb en overfladebrydende propel.
    Det bør hjælpe på dit chinewalk, som fænomenet hedder. Vægt i snuden hjælper ikke på chinewalk.

    Og vær forsigtig når den gør det, for det kan tage til i så stor stil at båden vælter rundt.


  • #4   4. okt 2011 Hej morten hvor kan man købe en overfladspropel til en evinrude 115 e-tec og hvad er prisen på sådan en.. Og jeg tør heller ikke sejle med fuld fart alt forlænge hvis den nu vælter båden..

  • #5   4. okt 2011 Ja, nu har du jo en Evinrude med, så vidt jeg husker, 13 stråler/riller på navet, og det gør udvalget mindre. Men jeg har sejlet med en propel fra Turning Point der hed Speedzone, og den var god til høj montering. Men ellers bør din motorforhandler have dem.

  • #6   4. okt 2011 Okay har tænkt på om det ville hjæpe og sænke motor den sidder rimelig højt monteret på båden??

  • #7   4. okt 2011 Det vil kun gøre ondt værre...

    Jeg kan se at du har en stålpropel monteret, og det kan godt være at den kan bryde overfladen uden at den mister grebet. Men det kan kun komme an på en prøve.

    Husk at holde øje med at vandindtagene er under vand. Ellers skal du have lavet er low-water pick-up.


Kommentér på:
Quicksilver 470 Sport

Annonce