{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Strøm til fjernbetjening {{forumTopicSubject}}

Hello.
Jeg var ude i forgårs og trolle lidt, da vi kom efter middag gik vores fjernbetjening til autopiloten død.... den havde brugt de batterier op som vi satte i sidst vi var ude, så de holdt kun til 1,5 dags trolling ialt, jo jo vi havde da flere med ... meeeeen alligevel syntes det var hurtigt de løb tør...
Så var det jeg tænkte ( av smiley ) .. kunne man ikke sætte noget strøm til så den fik juice fra båden, den kører på 2 stk AAA batterier ! ! ! er der nogen der har prøvet at lave en adaptor så den bare kan få strøm fra vores tilbehørs batteri ?
En dims der laver 12 V om til 2x1,5 V og som "bare " kan sættes ind i batteri rummet uden at lodde/lave om på selve betjeningen, så vi kan sætte alm batterier i igen, hvis vi ikke orker at flytte os de 2-2,5 meter ind til hvor den ville side smiley på instrument panelet.
Det drejer sig om en Raymarine S100 wireless seatalk remote control.
På forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Strøm til fjernbetjening
  • #1   20. dec 2018 det kan jeg ikke forstå, jeg har sammen pilot fjernbetjening og batterierne har holdt i 2½ år og virkede sidste gang jeg prøvet i oktober. smiley
    Erstatte med nyt 2 duraceller og se hvor længe de holder


  • Michael RS
    Michael RS Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 162
    #2   20. dec 2018 Det kan ikke passe at batterierne ikke holder længere,det tyder på et skjult forbrug i senderen,det kommer an på alderen ellers er der garanti på varen,lad være med at trylle med noget fusk.

  • #3   20. dec 2018 takker... må se om der ikke er en der kan måle et eller andet...
    Har lige bestilt Duracel industri batterier, så prøver jeg dem, de skriver/siger at de bare er pakket med energi og holder længe smiley smiley


Kommentér på:
Strøm til fjernbetjening

Annonce