{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Propel på Bayliner Arriva
  • #1   11. apr 2012 Det er ikke bare lige. Hvad sidder der på nu og med hvilken stigning og hvor mange rpm går båden ved max fart med din normale last?

  • #2   11. apr 2012 Sejler med en mirage 23p på min, og den går skam meget godt med den smiley
    Har stor set samme motor og samme størrelse båd


  • #3   11. apr 2012 Spørg michael med den lille røde han har lært og regne det ud han vil sikkert kunne hjælpe dig
    Ellers er der beregneren på Mercruiser s hjemmeside


  • #4   12. apr 2012 Jeg gentager lige det jeg skrev:
    Det er ikke bare lige. Hvad sidder der på nu og med hvilken stigning og hvor mange rpm går båden ved max fart med din normale last?

    Man kan ikke beregne noget som helst hvis man ikke ved noget om det nuværende setup - ej heller på MerCruiser hjemmeside! At en anden lign. båd m. ca. samme str/vægt/motor sejler med en given propel er ikke ensbetydende med at den samme propel passer til ens båd! Jeg sejler med en 17P Revolution 4 propel og kender til en der har en båd hvor vægt/str/type/motorstr. er stort set identisk med min men hans er 21P!


  • #5   12. apr 2012 Tak for svarene. Jeg er bare så uheldig at jeg ikke har sejlet i båden, og har ikke nogen skrue:( Har en ven jeg kan få lov at prøve med hans, han har 2 forskellige.

    Jeg prøver Jan med den røde smiley

    Tak


  • #6   12. apr 2012 Ja det er du nødt til og så må du skrive dit resultat her mht. rpm ved max. speed!

    Du skal også finde ud af hvad max. rpm. der opgives af MerCruiser - står ofte på et klistermærke på motor/motorskjold eller i manualen!


Kommentér på:
Propel på Bayliner Arriva

Annonce