{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.347 visninger | Oprettet:

Forårs service af påhængsmotor. {{forumTopicSubject}}

Hej Båd galleri....Jeg var ude her i weekenden og lufte Limbo'en for første gang med den nye motor jeg har købt mig. Den skulle i følge forhandleren have fået et service check, men det mistænker jeg ham for , at det har været noget mangelfuldt. Problemet med motoren på turen var køle strålen. Jeg syntes den kom med for lidt vand, og oppe i de høje omdrejninger stoppede den helt op nogen gange med en hyle tone fra Kontrol boksen. På et tidspunkt var køle strålen helt væk, på et tidspunkt hvor vi sejlede langsomt. Jeg er bevist om hvor fatalt sådan et problem kan være, så jeg skal have gjord noget ved det. Jeg har aldrig prøvet at skifte impeller selv, men kan forstå at hvis man tænker sig lidt om så er det ikke så svært.
Jeg kunne også godt tænke mig at vide om man på nogen måde kan se om tingene trænger til at blive skiftet? Jeg blev jo lovet et eftersyn fra forhandlerens side, men vi gik lidt skævt af hinanden lige inden handlen, over nogen bagatel ting, så jeg kunne godt tro at den ikke fik eftersynet. Men det er så bare med selv at få det ordnet. Det er jo ikke noget der kan komme til at koste det vilde, hvis man selv laver det.
Række følgen på tingene er det og få tappet olien, både gear og motorolie, og så skrue under benet af, og så skifte impeller?
Jeg ved godt at det er et emne der har været oppe før her på forumet? Men lige for at være helt sikker. Motoren er en Mariner 30hk elpt fra 2005, hvor købs året var 2006.
Håber på jeg kan få lidt hjælp hvis jeg støder ind i problemer med det. På forhånd tak.
Mvh.Lasse


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Forårs service af påhængsmotor.
Kommentér på:
Forårs service af påhængsmotor.

Annonce