{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.585 visninger | Oprettet:

Marstal 6 hk hjææælp! (: {{forumTopicSubject}}

Hey Baadgalleri!
Jeg har netop købt mig en kabinebåd med en 6 hestes Marstal motor på, da jeg købte den for 4 måneder siden hørte jeg den i gang og den kørte bare der ud af, og nu kan jeg fanme ikke få liv i den igen.. /: er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får liv i den igen, har ikke dynastarter på den og magter ikke stå og rykke i den i flere timer da det er ret hårdt. Håber i kan hjælpe, billeder kan findes inde under min båd på min profil, på forhånd tak!

Mvh. Danny


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Marstal 6 hk hjææælp! (:
  • #1   10. maj 2012 mener det er noget med hvis den står stille i et stykke tid, kan udstødning ventilen hænge. men kan ikke lige huske hvordan man får den i gang igen, men kan da finde ud af det hvis du ikke selv gør.

  • #2   10. maj 2012 1. Tag en komp.test og se om alt er som det skal være. Stempelringe, ventiler m.m. kan have sat sig.
    2. Se om der er gnist på tændrør, evt. udskift med nyt.

    Hvis pkt. 1 og 2 er ok, så smider du ca. 2 ølkapsel-fulde benzin ned gennem tændrørshullet. På med tændrør, og ryk i dyret. Så skal den slå en prut eller to.


  • #3   10. maj 2012 Jeg vil lige prøve det med benzinen der, for har haft gang i den i 10-15 sek hvorefter den døde, ved ikke om jeg stiller chokeren rigtigt. Først giver jeg fuld choker og drejer motor 3-4 omgange og så halv choker og så rykker jeg motoren hurtigt rundt og så vil den nogen gange lige starte lidt op men den går aldrig helt igang..

  • #5   10. maj 2012 Ja og i den instruktion jeg har fået med står der også noget med den magnet der, men det ser sgu ud til at der mangler et eller andet på spolen hvis man kigger på billederne i min profil.. /: for aner ikke hvor jeg skal stille på magneten henne af :S

Kommentér på:
Marstal 6 hk hjææælp! (:

Annonce