{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Seadoo GTX tager ikke gas {{forumTopicSubject}}

Hej bådgalleri

Jer har en seadoo GTX, fra 2000 med indsprøjtning.

Mit problem er den ikke vil hage flere omdrejninger end 5000 og så er der lige som den begynder og sætte kort ud og herefter kommer den igen. Den døre også lige 1 sekundet hvis man går fra ingen gas til fuld gas.

Har tjekket tændrør som så fine ud,
Renset udstødningsventilerne.


Hvad kan er det næste jeg skal prøve?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Seadoo GTX tager ikke gas
  • #1   2. jul 2012 Er det en di motor, eller er det en efi motor, Hvis det er en di kan det være din kompressor som er slidt eller dårlig benzinpumpe. prøv at tjekke seadoonet.com, der kan du finde manualerne til din maskine

  • #2   3. jul 2012 Ved ikke sådan lige på stående fod om det er den ene eller anden.. Men det er med indsprøjtning og uden kompressor..

    Evt nogen Der har en guide til at rense dyser i Indstrøjtningen?


  • #3   3. jul 2012 Kompressoren er til at lave tryk til dine dyser, og ikke det samme som på en nyerer 4 takt.
    Hvis det er en di motor hedder den 951 i motorkoden. Kompressoren sidder i højre side lige ved siden af pto akslen/svinghjulet. og der står orbit på din sorte dysebro oven på topstykket. Hvis det er en efi sidder dyserne skruet ind i cylenderen modsat udstødningen hvis jeg husker rigtigt.
    Prøv at lave et indlæg på seadoo net.com. der sidder nogle meget kompetente folk fra ppg som gerne hjælper


Kommentér på:
Seadoo GTX tager ikke gas

Annonce