{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.861 visninger | Oprettet:

Mercury mystik {{forumTopicSubject}}

Har en mercury 150 hk fra 86

Den går ik ordentligt sætter ud på 1-2 cylindre i tomgang og mangler trækkraft.
Har skiftet trigger, stator, karburato, der er fin gnist på alle cylindre hvad skal jeg prøve?

Kan cdi bokse lave fejl men stadig give gnist?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercury mystik
Kommentér på:
Mercury mystik

Annonce