{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper 50.000 kr.
  • Montering af toilet 200.000 kr.
  • ophæng af 2 lamper, samle et ikea skab 100x200 cm 167.500 kr.
  • Flytte rengøring 250.000 kr.
  • Opsætning af gyngestativ og samling af sandkasse 120.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ekkolod/ fiskefinder
  • #1   14. aug 2012 Alt efter hvilken fishfinder og transducer du har eller vil købe.
    Nogle skal under vand, og andre behøves ikke.

• #2   14. aug 2012 Ja den skal under vand ELLER monteres indvendigt direkte på skroget under vandlinjen. Hvis der er luft mellem transducer og vandet, så vil det ikke fungere.

- MVH Frank

• #3   14. aug 2012 Det er jo nemmest at montere den indvendigt, under vand linjen. direkte på skroget,jeg brugte Tech 7 til at montere med, nemt arbejde med ingen bobler i det hærder hurtigt op. husk alt skal være rent.og direkte på glasfiberen

• #4   14. aug 2012 jeg låner lige dit forum..

hvad hvis man har dobbelt lag glasfiber? kan man os mont. den indvendig så?

• mark l
    mark l Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #5   15. aug 2012 Bare i orden Christian. Tak for svaret i andre det fungere bare nu den skulle under vand smiley MVH mark smiley

• #6   15. aug 2012 Det virker Ikke at montere den indvendigt i dobbeltskrogsbåde. Der skal være adgang til det yderste skrog, ellers får du fejlekkoer tilbage med fejlvisning til følge.

• #7   16. aug 2012 ok. det var det jeg tænkte.. men så er den mest hensigtsmæssige plads bag på båden? jeg tænker når man skal have den op af vandet kommer man nemt til at rive den af i farten..

• #8   16. aug 2012 Jeg var i starten olgså bange for placeringen bag på hækken, især fordi min båd var en trailer båd og skulle op/i hver gang jeg var ude at fiske, men jeg har aldrig stødt imod med transduceren endnu og har helle ikke umiddelbart kendskab til nogle jeg kender der har været uheldige med den placering.

Men hvilken båd har du? Det er da de færeste både hvor man ikke et eller andet sted i en kistebænk eller stuverum kan komme til at placere transduceren direkte på skroget (få nu din båd oprettet herinde ;o).
    mvh Frank

• mark l
    mark l Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #9   18. aug 2012 Hej Frank jo den kommer ind lige når jeg får tid til det;)

Kommentér på:
ekkolod/ fiskefinder

Annonce