{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.515 visninger | Oprettet:

Jacob Bæk  C
Jacob Bæk C
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 11

Alarm hyle tone på mercury 60 hk 2 takt årgang 97" {{forumTopicSubject}}

Hej båd galleri . Har lidt problemer med min motor , den begyndte at hyle for et par uger siden . Så vi tog den til en autoriseret mekaniker og fik service og skiftet impeller og en pakning . Var så ude og sejle efterfølgende hvor den først begyndte at hyle efter 2 timers sejlads , slukkede motoren og hyle Tonen var væk . Vi ville så prøve at sejle en tur i sidste uge som os gik fint indtil efter en times tid hvor der kom en svag kvidrende tone med stoppede hurtigt selv igen . Så vi sejlede videre , men efter endnu en time begyndte den igen med en konstant tone. Men den sejler ubeklagelig selvom den hyler . Nogen ideer til hvad problemet kan være , måske noget overgang siden hyle tonen ikke er der konstant ? På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning inkl bortskaffelse af affald 1.200 kr.
  • justering af låger 500 kr.
  • Hækkeklipning. Vedbend. Grundstørrelse er 550kvm og hækken er 90m lang (det er inklusive to sider på den del, der vender mod gaden). Den er mestedels 2m høj. Jeg kan godt leje hækkeklipper og jeg har en stige. Det skal pakkes i hæveposer men jeg kan køre dem væk. 1.400 kr.
  • Vand løber ud af højre side i maskine maskine 1.390 kr.
  • Skifte en lås i en hoveddør til en smartlock 1.500 kr.
  • Sætte et panel på plads - FRB 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alarm hyle tone på mercury 60 hk 2 takt årgang 97"
Kommentér på:
Alarm hyle tone på mercury 60 hk 2 takt årgang 97"

Annonce