{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Johnny R
Johnny R
Tilmeldt:
27. jul 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71

Power trim olie på Johnson 1998 35hk {{forumTopicSubject}}

Hej
Det er ikke længere muligt at køre mit power trim længere op end 5 -10 cm så jeg tænker der skal olie på - men hvordan gør jeg det sådan rent praktisk. Har fundet påfyldnings hullet - men jeg syntes ikke rigtigt det rykker noget at fylde på - der er ganske enkelt ikke plads til ret meget før det løber ud igen. Tips og tricks ønskes


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Power trim olie på Johnson 1998 35hk
  • #1   19. mar 2019 motoren skal være kørt helt op derefter påfyldes til det render ud kør op og ned nogle gange og tjek for utætheder. Er der misfarvning i olien ?

  • Johnny R
    Johnny R Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71
    #2   19. mar 2019 Er det godt nok at: løfte den op - fylde olie på - sænke den igen...... og forfra i x antal gange?
    Olien jeg tappede af var helt klar og rød - der kom godt nok noget ud med skum i til sidst, men det opfattede jeg som om årsagen var at motoren blev løftet og sænket og dermed pressede olie ud!


  • #3   19. mar 2019 Ja du løfter den bare helt op og fylder på til den løber over,så burde motoren holde sig selv oppe kør ned og op igen hvis det ikke er blevet bedre skal powertrimmet nok renoveres

  • #4   19. mar 2019 Batteriet er forhåbentlig i orden den tager lidt strøm sådan en powertrim

  • Johnny R
    Johnny R Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71
    #5   24. mar 2019 batteriet er helt nyt så det er ikke der problemet ligger. Jeg har nu besluttet af afmontere trimmet for at skifte div. O-ringe. Men har meget store problemer med at løsne boltene - de er ganske enkelt groet fast i aluminiumet. Findes der er vidundermiddel eller bare et godt trick til at løsne op for dette?

  • #6   24. mar 2019 Kender ingen mirakkelkur WD40 og en slaghammer samt en masser skift imellem de to ting nogle bruger varme har aldrig selv prøvet det men kender alt for godt det med at pille en powertrim af nøk lidt frem og tilbage over nogle dage skal den nok slippe taget god arbejdslyst

  • Johnny R
    Johnny R Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71
    #7   24. mar 2019 Jeg giver det et forsøg og skriver hvordan det ender en dag ved lejlighed :o)

  • Johnny R
    Johnny R Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 71
    #8   5. apr 2019 Så lykkedes det at få bolten af. Jeg lånte en hjemmelavet "slidehammer" og den kunne klare opgaven. Nu venter jeg egenligt bare på at der kommer et sæt O-ringe hjem og så skulle det meget gerne virke igen

    profilbillede
  • #9   12. apr 2019 Godt arbejde resten er jo bare ren fornøjelses arbejde 👌

Kommentér på:
Power trim olie på Johnson 1998 35hk

Annonce