{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.394 visninger | Oprettet:

Jesper F
Jesper F
Tilmeldt:
12. apr 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 50

Mercury 50 hk {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Har en mercury 50 500 4-cyl serie nr. 2168009 årgang: 1967 fra: USA
Jeg har et problem med at den ikke vil gå i gear, altså jeg har haft den skildt af i benet for at skifte impel. Så kom jeg til at rykke på gear pinden og nu kan jeg ikke få den til at ramme det rigtige sted igen, har haft den samlet flere gange og endten sidde den i gear, når jeg har den i fri gear på håndtaget, eller også så kan den kun gå i fremad gear eller bakgear, kan ikke få den til at ramme det sted hvor den både kan gå i bakgear og fremad gear og i frigear.
Er der en metode til at man får den til at ramme rigtigt ?
Plus det er sku svært at se derop ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury 50 hk
  • Jesper F
    Jesper F Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 50
    #1   13. okt 2012 Et mere af den anden ende.

    profilbillede
  • #2   13. okt 2012 På min satte jeg den i frigear i benet, ved at dreje på gearvælgeren på billedet, og stillede så geararmen oppe på blokken der hvor neutral ligger. - Og så samlede jeg det.

  • Jesper F
    Jesper F Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 50
    #3   14. okt 2012 det har jeg prøvet, men den har sådan et problem med at den springer tilbage i gear med det samme jeg slipper gearvælgeren..
    Har den ringe der sidder udenom ikke noget med det at gør ?


  • #4   14. okt 2012 tror ikke du rammer det rigtige punkt i frigear. men kan du få den både i bak og frem . kan den ikke side forkert.

  • Jesper F
    Jesper F Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 50
    #5   15. okt 2012 jamen hvis jeg så drejer den hele vejen rundt, så bliver den bare i bakgear.
    Syntes nemlig kun jeg kan finde frigear et sted.
    Jeg kan godt samle den og så den til at gå i frigear og fremad gear, men så vil den ikke hoppe i bak.


Kommentér på:
Mercury 50 hk

Annonce